haidi:0) Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg sniker meg inn og spør om det er mange av dere som fremdeles er kvalme??? Jeg trenger en liten oppmuntring om at det går over om ikke så lenge. Er selv 10+5 nå og har vært sjuk i 7 uker ca.
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Du er ikke syk, bare gravid;-) hehe. Jeg er 12 uker på vei i dag, altså i uke 13, og har min første kvalmefriedag på mange uker. Velkommen etter!
sebbe Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 jeg er desverre kvalm ennå. Er 14 fullgåtte uker. For noen går det over,og hos andre ikke..... Håper du slipper kvalmen snart.
Luni82 Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Kvalmen gir ikke ordentlig slipp, men er blitt litt bedre enn tidligere, er 25 uker på vei....
Pusi.... Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Er fullgått 18 uker i dag, fortsatt kvalm, men spyr bare hver 3 dag ca...
Som Natt & Dag Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Kvalmen har stortsett gitt seg, men jeg starter dagen med å spy sånn ca en dag pr uke. men det er nå myyye bedre enn den fordømte daglige morgenkvalmen jeg hadde frem til uke 13-14.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Da jeg var i uke 12 forsvant kvalmen helt i fire dager (gjett om jeg ble glad!), men saa kom den tilbake i full guffe i ca to-tre uker. Saa, i uke 15 merket jeg at jeg var mindre kvalm (bare morgen og ikke hele dagen), og i uke 16 var kvalmen saa godt som borte. Det hender fremdeles at jeg spyr etter at jeg spiser frokost (bare en eller to ganger i uka--og det skal jeg ikke klage over), men selve kvalmen er naa helt borte. Jeg er 18+6 i dag. Det varierer visst veldig fra person til person og finnes ikke noe fasitsvar, men morkaka skal begynne aa gjoere i hvertfall noe av "jobben" for deg rundt uke 12-13. Da jeg spurte legen om hvorfor kvalmen kom og gikk, sa hun at det ikke finnes noen god forklaring paa det men at mest sannsynlig provde kroppen min aa venne seg til det synkende hormon-nivaaet etter uke 12.
*RutIetutt* Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er 17 uker i dag og kvalm enda - men er mye bedre enn det var de tre første mnd! da kastet jeg opp hele tiden, nå er jeg bare kvalm og uggen og kaster av og til opp om morgenen før jeg får spist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå