Gå til innhold

Vanskeligere å få barn etter KS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som bullshit. Litt som når de sier at det er vanskeligere å få barn etter en abort. Hvor mye vanskeligere da? 1 promille? Og for hvor mange kvinner? 1 av 100? 1 av 1000?

Men etter to KS kan du ikke lenger føde vaginalt, så da bør et eventuelt barn nr 3 også fødes med KS.

Har hoert det samme- men tror ikke det stemmer - saa lenge det ikke er noen komplikasjoner. Jeg hadde ks sist - og ble gravid igjen med en gang jeg sluttet med pillene igjen.

Faktisk saa kan man foede vaginalt etter ks - det er minimal fare ved det (noen sier livmoren kan revne, men legen min sier det er veldig minimal sjanse for det) - men om sjansen for a lykkes har litt med hva grunnen var til ks foerste gang. Hat sett flere her inne som skal ha valig foedsel etter ks.

Jeg har lest at det KAN være vanskeligere pga det kan forekomme sammenvoksninger i livmor etter ks.

Men selv hadde jeg haste ks. Og da vi ville ha et til barn 4 år senere så ble jeg gravid samme mnd jeg slutta med p-pillen. Så jeg tror det er sjelden man får problem med å bli gravid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...