Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Vet det er anbefalt å la den være mens man er gravid, men i dag måtte jeg bare sjekke. Er snart 32 uker. Den var helt myk og nesten flat. Ganske langt nede også. Ikke ne åpning å snakke om da. Vil det si at jeg er moden? Er ikke det litt tidlig?
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 hos meg er den også ganske langt ned, flat og myk, men jeg kjenner "ett hull" i den som kjennes ut som ca 1 cm. skal til jordmor i morgen da, skal kanskje spørre om hun kan kjenne om jeg er moden og har åpning. jeg er uke 35+4 da.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 prøvde å finne min i går, men klarte det ikke. Hvor er den? (dumt spørsmål, den er jo der, men får liksom ikke tak i den....)
Loveangel Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har bakover bøyd livmor,men jeg fant min i dag. Fikk finger tuppen inni,så går med litt åpning. Men det er jo normalt nå siste ukene... er 34+5 i dag og 4gangs fødende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå