Kosermeg Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har termin torsdag 28. juni, og må starte på foreldrepermisjonen tre uker før denne datoen. Etter det jeg kan regne ut skal det da være fra og med torsdag den 7. juni. På oversikten til barneverden står det at jeg skal starte permisjonstiden tirsdag den 5. juni. Kan noe forklare meg hva som er rett?
Bebbies i magen Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Sånn får jeg også. Ikke spør meg hvorfor det er slik, men det er den 7. juni som er riktig. I mitt tilfelle har jeg selv funnet ut at jeg skal ut i permisjon 12. mai, mens babyverden sier 10. mai. Men det er 12. mai som er rett for meg. Så jeg tror vi bare må se litt bort bra babyverden sin utregning av permisjonsstart og heller bruke egen kalender
Luni82 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Hei Kan ikke det være fordi 12. mai og 7. juni er søndager, dvs man går ut i permisjon på fredag:) Lurer på om det er derfor dere får opp "feil" dato.....
Luni82 Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Hmmmm nei....bare glem forrige innlegg.....stemmer ikke det heller.... Vi får dtole på oss selv og regne tre uker før termin
Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Hei Kosermeg! Har samme termin som deg, 28.6. og må starte foreldrepermisjonen 3 uker før, dvs. den 7.6. Når det gjelder verden utenfor BIM og Babyverden - glem alle datoer du får der inne, for det er UL datoen som blir den offisielle.... Ha en fin dag videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå