Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Legen avgjorde i dag at jeg blir satt igang på tirsdag. Hadde jeg vært der ni på morran i dag ville jeg blitt satt igang i dag. Men siden jeg kom sent og det er før helgen var det ikke mulighet før tirsdag.. Noe jeg egentlig er glad for... trenger noen dager på meg gitt! Ble strippet, og slimproppen gikk på sykehuset... De vil ta vannet, siden jeg er såpass moden og har åpning... hun trodde veldig bestemt at det ble baby på tirsdag...=)
nybaby2010 Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Så spennende!! Hva er foresten grunnen til at du blir satt i gang? Ser du har termin i mars..
Mona + kid Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Jeg skriver her også, jeg! Må være en rar tanke egentlig - vite at på tirsdag skjer det! Juhuuu! Jeg blir kanskje satt i gang til lørdag, må først se åssen det ligger ann med svangerskapsforgiftningen min...
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Å heldiggris:) Var det din jente som veide litt mye? 2600 i en eller annen uke... Hvilken uke var det? Mi veide 2600 i uke 33....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå