Gå til innhold

kan man skjemme bort et lite barn??

Anbefalte innlegg

jonathan skla kun ligge på armen min og babble og kose i dag, samme hvor trøtt han er så skal han bare ligge på armen... han har hvert sånn i noen dager nå...skal bare være hos mamman sin... tror kansje jeg har skjemt han bort ..huff... når jeg legger han ned så hylskriker han.. og når jeg tar han opp så smiler han og kommer med små "prate" lyder...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8242625-kan-man-skjemme-bort-et-lite-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok:) han skal liksom absolutt sovne over skulderen min, legger jeg han ned før han har sovnet så hyler han til... sinna som en flodhest.. huff...

er jo slitsomt og gå og bære på han hele dagen, har ikke bæresele så kan bli litt tungt i lengden... han vil ikke ligge for seg selv på dag tid bare ære oppe hos meg... får jo ikke gjort noe husarbeid nesten.. hehe hehe..

Jeg tror ikke man kan skjemme bort et barn med kjærlighet og kroppskontakt...

Evelina vil helst sove over skulderen hele dagen, så blir ikke gjort mye husarbeid her. Men jeg klarer å lirke henne ned i vogna av og til når hun har sovnet godt. Det er en periode i livet at de vil være så nær, ikke lenge før Jonathan vil utforske verden litt utenfor dine armer:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...