Yana Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 En kan bli skremt av mindre. Den er jo like lang som en baby. Selv har jeg ikke brukt spiral før, men de jeg har sett i prevensjonundervisningen var jo veldig små. Lurer på hva som egentlig er inni der.
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 hehe.....legen min påstår at det er innsettings"verktøyet" som er så lang, fordi spiralen skal helt øverst i livmora. Men ja, jeg er også litt skremt av dette.....
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 åå.. ikke skrem meg nå! hart vært til min 6ukers kontroll i dag og fått resept på horminspiral, hehe
corleone Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 De fjerner nok den lange halen etter innsetting da, jenter!! hadde vært mye verre hvis de måtte bruke fingrene sine til å sette den på plass.
Mamma til 3 <3 Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Selve spiralen er ganske liten. Er bare den delen som skal hjelpe å få den på plass som er så lang:O)
kaninmor Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Legen min sa at jeg ikke måtte bli skremt av eska, for det var bare verktøyet som gjorde at det ble så langt:-/ Jeg hadde hormon spiral før jeg ble gravid sist, og det var ingen problem... Bare litt ubehagelig å sette den inn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå