Gå til innhold

FOBIER Uæææææææææææææææææææ


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Driver å pakker ned i sekker for å reise opp til Røros på mart'n.

Aner fred og ingen fare og ser over en sekk jeg tydligvis ikke har tømt godt nok siden jeg sist brukte den for noen mnd siden.

Inne i en rygglomme kjenner jeg noe å river det ut, sitter litt fast liksom...å det jeg drar opp ser heeeelt jææææææææævli' ut. Jeg hiver fra meg sekk og ting. Får frysninger, blir kvalm og kaldsvetter.

Heldigvis var samboer hjemme å fjerna resten og lo selvfølgelig av meg da.

Jeg måtte vaske den selv og brukte da en pose utenpå en grytevott og en klut jeg skulle kaste uansett.

Tingen var en 3-4 mnd gammal banan. Så min fobi er og har alltid vært mugg og ekle gamle ting som blir liggende og glemmes føre det kastes ut av kjøleskapet.

Historien bak fobien aner jeg ikke. Er kjempeglad i krypdyr, slanger og edderkopper. Vi mennesker er rare hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til dette, er utrolig lett å glemme den siste bananen i ei lita lomme på sekken - og det skal ikke mange dager til før den er skikkelig hærslig:((((( God tur til Røros, dit skal vi og i vinterferien og jeg skal nyte siste hele uka med permisjon:(:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Glad det ikke var meg som dro opp den banana ja..:D Selv har jeg også noen merkelige fobier.. Sluk, røtter (særlig på poteter) og utvekster på appelsiner.. Begynte nesten å grine en gang fordi mannen min løp etter meg med en appelsin og skulle legge den i hetten min..:D En ssmule snodig person ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, nå lo jeg godt. Ser det for meg. Er ikke glad i babyappelsinutvekster jeg heller. Sluk er jo helt æææææææææææææ det også. Ingen her i huset som tar de i allefall.

Jeg har fobi for kaviar og makrell i tomatlukt også.

Nei, detta blei mye hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å være glad i edderkopper..??? Jeg HATER dem! Men det er fint vi er forskjellige =)

 

Jeg er også livredd det som er i sluken, men også sånn mat-gufs som ligger igjen i vasken etter en dag. Såå hæslig å ta det opp :( Har også en moderat frykt for å vaske doer som ikke er nye. Kan tro jeg sleit før vi bytta ut vårt nå nettopp.. Det forrige var 35 år gammelt *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - kan signere både edderkopper og sluk! Men det finnes vel ikke utvekster på en appelsin?? Det nærmer seg jo påske, så da skal jeg jammen studere hver eneste en!

 

Må si at jeg grøss den dagen jeg åpnet brødskuffen - og det var altfor mye smuler laget av brøet - og muselort rundt... Da var jeg nær fistel! Ringte mannen min og klaget min nød over mus i huset! Ja, sa han da, men musa er 4 cm lang og 1 cm i diameter - og er mye reddere enn deg - skjerp deg! Det hjalp faktisk litt;-) Og neste dag var musa død, ja! (og kompisen min måtte kaste den i søplekassa, ja!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...tror ikke jeg har noen fobier. Liker ikke edderkopper, men er ikke redd de heller. Jeg er mørkeredd og redd for loftet da, etter jeg så Forbannelsen på kino... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...