fivel:) Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Fikk ut 11 egg, så nå er det bare å krysse fingrene for at di lar seg befrukte til imorra, og at det blir innsetting på lørdagen:) Uttaket gikk kjempe fint og smertefritt =)
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Så bra! Grattis med 11 egg:) Jeg hadde selv uttak igår og skal til innsetting imorgen! Vi har 2 spennende uker foran oss altså Håper vi lykkes alle sammen!
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 så bra da!!! Xer alt for at du skal få gullegget nå!!!!!! LYKKE TIL!!!!
Flippa m Frida Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Kjempefint resultat da! Lykke til med innsetting og godt å høre at det gikk så bra og var lite smerter å snakke om. Er så kjempenervøs sjøl... Hvor mange dager har det gått fra du tok UL for å sjekke at alt så greit ut og til uttak?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 11 egg høres vedlig bra ut - lykke til med befruktningen (skal dere ha IVF elle ICSI?) Klem
♥ivf m/prins♥ Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Hurra fivel:) - dette var kjempekjekt å høre!!! Var det en fin dag oppe hos Hausken og Elise? Misunner deg nesten jeg.....savner de litt vet du og gleder meg til jeg får se de igjen en dag:) 11 egg er jo kanonbra! Har du alltid fått ut så mange? Har du fått på frys tidligere? Jeg fikk ut 10, 2 inn og 3 på frys, så du ligger godt an:) Er det 1 egg dere får tilbake på lørdag? Dette lover bra:) Nå må du slappe av etter dagens hendelser og fortelle hvordan det går imorgen. Elise ringer deg vel ila dagen? Ta vare på deg selv og ha en fin kveld! Gode klemmer til deg:))
fivel:) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2007 Heisann. Takk for hilsenen... fikk du ut mangen egg du? det blir noen spennende uker vi har forran oss. satser på at det blir positiv test på oss alle:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Kjempeflott resultat,og håper på full pott over natta C";) Ønsker deg lykke til !
fivel:) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2007 Heisann snøfilla:) Takk skal du ha,satser på at befrukninga går fint denne gangen og. vi skal ha IVF,det er vårt 4 forsøk. Har blitt gravid to ganger før med det,men det enda i sa i uke 6, og tvillinger som kom for tidligt (uke 22) Hvor langt er du komt i prosessen denne gangen? klem
fivel:) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2007 Takk skal du ha (¯`°•.¸♥Vilsågjerne¯`°•.¸♥¸.• Blir spennende imorra:)
fivel:) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2007 Heisann ivf m/baby Dagen idag gikk helt fantastisk bra) Uttaket var ikke vondt i det hele tatt,gikk så bra som bare det... Det vasr kjempe kjekkt å komme tilbake på klinikken idag, kan ikke få skryte nok av Hausken og Elise... Heilt fantastiske personer.. Nå skal vi tilbake der på lørdag, og om alt går fint nå er det ultralyd i uke 7.... Setter bare inn 1 egg denne gangen,tar ikke sjansen på mer.. Men det er jo kun 1 gull egg som trengst og det får vi håpe at det blir denne gangen.. tihiiii:) kommer innpå imorra og gir deg en rappoert om hvordan det har gått.. klem
Sunniva78 har to små Skrevet 15. februar 2007 #12 Skrevet 15. februar 2007 Gratulerer med flott fangst! Tvi tvi for fortsettelsen.
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 15. februar 2007 #13 Skrevet 15. februar 2007 Jeg fikk ut 15 egg og er kjempefornøyd:) Ringte inn i dag og fikk vite at 7 stk var befruktet, så skal til innsetting imorgen:) Lykke til videre! Håper sånn at dette går veien for oss alle:)
nusse 77 Skrevet 15. februar 2007 #14 Skrevet 15. februar 2007 grattis med mange egg :0)) håper de alle blir befruktet tvi tvi klemm
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #15 Skrevet 15. februar 2007 Hei Fivel! Gratulerer med 11 egg! Jeg skal ha uttak på lørdag. Jeg er spent på hvordan det vil gå! Jeg håper det blir smertefritt slik du opplevde det. Lykke til på lørdag til deg også:-) De skal sette inn befruktet egg på meg på tirsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå