Gå til innhold

November: Hva sover babyene i på natten?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Bruker dere vugge, kurv eller sprinkelseng?

Og hva har de på seg?

 

Minien min sover i kurv som pappaen også brukte da han var liten. Den er kjempefin, står på et stativ med hvite "skjørter" og har hvit himmel over, også er det noen lyseblå silkesløyfer - ordentlig sukkersøtt :)

Han ligger oppå lammeskinn og har enten pysjamas eller bare body på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minien min sover i kurv som morfaren sov i da han var liten;) Kjempefin den også. Hun ligger på lammeskinnet sitt. Har på seg pysj og ullbody, og dyne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen ligger i sprinkel seng. Han ligger oppå lamme skinn, har body og pysjamas på, og en sånn pose å sove inni. Med dyne over..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmmmmm.....samsoving her også:). Føler nesten det er tabu å gjøre - men det fungerer best for oss....Jeg er overhysterisk....ville ikke fått god søvn hvis jeg ikke hadde hatt full oversikt over henne...'

Hun sover i body og pyjamas med pledd og dyne over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minstemann sover i sprinkelseng på natta i nattis. På dagtid sover han i en slik kurv som du Mini-me- beskriver. Kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen sov hun sammen med oss, nektet noe annet, ville ligge på armen vår og sove(dette varte i noen dager etter at vi kom hjem fra sykhuset), så la vi henne i vuggen sin(som min farfar, far og jeg har ligget i), men dette ble for stort og skummelt. Satte da vognbagen oppi vuggen med lammeskinn oppi. Sånn lå hun noen uker før vi tok ut bagen og hun lå på lammeskinn med pysj på og dundyne over. Nå sover hun i sprinkelsengen sin med pysj og dundyne over, noen ganger legger jeg et pledd over så hun ikke skal sparke av seg dynen så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanne sover i sprinkelsenga si for hun har vokst ut av babykurven sin. Hun ligger på saueskinn, har babypute under hode og babypledd fra Nøstebarn over seg (som hun ALLTID sparker av seg så fort vi snur ryggen til), hun sover i ullpysj fra Nøstebarn. Kan ikke ha dyne over henne for den drar hun over hode så fort hun får sjangs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkelseng, oppå lammeskinn. han har på seg pysj..

Jeg bretter enden på dynen under skinnet( ved beina) så holder den seg der den skal også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min sover i sprinkelseng som står rett ved siden av min seng. Han sover oppå lammeskinn, og har på seg bomullspysj og har ullteppe og dyne på seg. Noen ganger blir det jo litt samsoving også da, de gangene på natten hvor jeg sovner når vi ammer, men legger han i sengen igjen med en gang jeg våkner å merker det. Synes det er litt ekkelt for han blir så varm av det, så prøver å holde meg våken når han får mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sover i kurv ved siden av senga. Vi har veldig lav seng, så når jeg mater ham om natta tar jeg ham ikke opp en gang. Jeg ligger på siden og støtter armen min på senga mi og holder flaska for ham. Han er helt umulig å mate på fanget, han spreller og plages så det er best sånn. I tillegg blir han mindre våken enn om jeg tar ham opp og leggger han tilbake.

 

Han har på seg body+pysj, og så varierer jeg med en pose han har fått sydd av en gammel tante med pledd over, eller rett på lammeskinnet med teppe over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her henger leandervugga i taket ved siden av senga vår (ved siden av meg), og hun sover i pysj, oppå lammeskinnet og med dundyne over seg. Må også ha bamsen sin som vi hadde meg til henne fra oss på føden :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på han kortermet body og pysj, og så har han teppe og dyne. Jeg og han har hver vår side i dobbeltsenga. Har en drykid ammemadrass som han ligger i på sin side av senga da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...