Gå til innhold

Wedela fødselsforberedende olje..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som bruker den?

Jeg kjøpte den en gang, men husker ikke helt hvor den ligger.. hehe.. Men når var det man kunne begynne å bruke den? Er overgangen mellom uke 35 og 36 nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel i uke 34 man kunne begynne. Jeg også har den, men har ikke akkuratt vært en flittig gnier... :)

Skrevet

Kjøpt den jeg også, men altfor dårlig på å bruke den....

Skrevet

Ja, men da kan jeg jo lete den opp og sette i gang da :-)

Hvordan bruker dere den egentlig??

Skrevet

Den skal masseres inn i mellomkjøttet(deilige ord, jum). Samtidig så skal det visst være lurt å dra litt i skjeden bakover mot rompehullet for å forbederede trekket som skal skje der nede. Men magen er jo en smule i veien da, så jeg synes det er et styr det der, men heller den enn revning.

Skrevet

Husker jeg riktig når jeg mener en kan bruke jordnøttolje der nede også?

Skrevet

Jeg har lest at man kan bruke jordnøttolje.

Jeg er idag 38 +5 så det er litt i seneste laget for meg.. Det får gå som det går.

Skrevet

ikke for å være negativ, men jeg har hørt at det der er bare tull... at det ikke hjelper, så du kan sikkert spare de pengene.

Skrevet

Hvem har sagt at man skal gjøre dette selv??!?! Hva har man en mann til ? Perfekt vorspiel :) Masasje er jo deilig!

Skrevet

Ikke tull nei... Dem anbefaler olje generellt på føden her, dem har god erfaring med olje=0 revning der.. Selv så har jeg ikke brukt annet en natusan olje og den har funket kjempe bra for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...