Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Er i uke 19 nå, og den siste mnd har virkelig kvalmen kommet:-( Uansett hva jeg gjør så ligger kvalmen der, og er redd for at jeg plutselig skal få det ut! Gjør ikke situsjonen lettere at jeg har en jobb hvor jeg må være i aktivitetet 8 timer hver dag, og må stå! Har ikke problemer med at jeg går ned i vekt, for det gjør jeg ikke.. Er så redd legen ikke skal tro på meg når jeg ikke går ned i vekt, men det er forferdelig å fungere når ting er som de er nå..
ennaH Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Det tviler jeg på. Det å være kvalm er jo en helt normal ting ved et svangerskap. Og alle kvinner er jo ikke sykemeldt i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Klart du kan bli sykemeldt pga dette:) Kvalme er normalt, og da trenger man jo gjerne en tid å komme seg på
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Hvis det er til hinder for det arbeidet du skal utføre så er det grunn nok! Eventuelt at du jobber i redusert stilling en periode. At det er en vanlig plage gjør ikke plagen mindre reell, hvertfall ikke om det står på hele dagen. Mange gravide er jo kvalm kun i perioder av dagen (f.eks morgenen) og fungerer fint ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå