babysjuk:-) Skrevet 15. februar 2007 #1 Del Skrevet 15. februar 2007 hvilke symtomer har dere hatt under svangerskapet? og hvilke symtomer hadde dere i begynnelsen av svangerskapet. noen spesielle tegn som fortalte deg i underbevistheten at du var gravid før du tok test? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8242152-symtomer-p%C3%A5-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥lurelure♥ Skrevet 15. februar 2007 #2 Del Skrevet 15. februar 2007 Mine symptomer: 1. Jeg bare visste at jeg var gravid 2. spenn i magen (nederst - i livmoren) dette er det tydligste tegnet. Veldig annerledes følelse enn mensen tegn. 3. Jeg har ikke spesielt harde brystvorter, men i det siste har disse blitt harde veldig ofte. 4 stikking i livmoren en gang 6 dager etter el... 5. og ja, glemte festeblødningen (som jeg trodde var tidlig spotting før mensen) Og det er det tror jeg. oppskrift: El 2 dager før tiden:) Sex dagen før, på el dagen og 2 dager etter. Jeg tok hostesaft før, men denne gangen har jeg ikke tatt noe annet enn folat og møllers total. Jo, jeg sov med svømmerne inni meg dagen før og på el dagen....:=) Håper dette hjelper:) LYKKE TIL!!! ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8242152-symtomer-p%C3%A5-graviditet/#findComment-8242578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå