Gå til innhold

Ikke rart streken var utydelig.....

Anbefalte innlegg

når jeg testet i går og dagen før.

ÅÅÅÅÅ Herreguuuuud! Blir nervevrak av det her.

Tok blodprøve i går og fikk svar i dag: HCG = 11. Veldig lavt :(

MEN alt over 7 viser at noe har festet seg fikk jeg beskjed om på sykehuset, men at 11 var veldig lavt og at det her kunne gå begge veier.

Hadde 398 på dag 14 sist og nå da 11 på dag 15........

Skal ta ny blodprøve i morgen som jeg får svar på samme dag så jeg krysser alt jeg har for at den har økt.

Mener at krysset var ørlite grann tydeligere på prøven i går enn den dagen før og i så fall er jo det et godt tegn, får bare håpe det ikke var synsbedrag......

Hvordan har det gått med dere andre som har brukt sprøyter i stedet for kapsler? cinderella og Janita er dere her, og hvordan har det gått???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8242131-ikke-rart-streken-var-utydelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!

Skulle ha gitt tilbakemelding tidligere, jeg har testa positivt!!! :-)

Så sambo skal foreløpig stikke meg frem til ultralyd 5. mars.

Mitt problem er å "holde på" barnet, dette er 3. av 4 innsettinger jeg blir gravid. Legen mente at jeg kanskje fikk for lite tilskudd med kapsler, derfor er dette med sprøytene nytt, i tillegg til Albyl-E.

Så nå håper jeg nurket blir sittende denne gangen, slitsomt med alle nedturene!

Håper HCG bedrer seg for deg! Masse lykke til:-)

Annonse

Hei Lillelilly!

Så utrolig spennende med deg da. Er jo bare å håpe på det beste nå.

Gikk skikkelig dritt med meg denne gangen også. Testet helt negativt i dag, ikke en liten antydning til strek en gang selv om jeg prøvde:(

Sprøytene hadde ikke noe godt for seg på meg de heller. Vet ikke hva jeg skal ty til neste gang jeg. Men kommer til å be om sprøyter fremover uansett, er iallfall ikke noe negativt i forhold til dette, og så mye rensligere og enklere.

Krysser fingrene for det iallfall.

Stor klem

Takk for lykke ønskninger :)

Spørs om jeg får sove så veldig mye i natt...

Gratulerer så mye Janita!!! Håper nurket blir der denne gangen!!!

Tror Albyl-E kan hjulpet meg med å få positivt resultat de to gangene jeg har fått det. Brukte det en stund i forkant av forsøkene og går fortsatt på det.

Brukte det også ved 1. forsøk,pga. et forsøk på sykehuset, men da kun et par dager - da ble det negativ test....

Det kan jo hende Albyl-E har vært med å påvirke resultatet i positiv retning de to gangene jeg har brukt det lenge.

Uff, trist cinderellla :(

Svarte deg visst samtidig på innlegget ditt samtidig som du skrev her...

Enig med deg at sprøyter er bedre!!!

Håper du kommer med på forsøket du nevnte i innlegget ditt, krysser fingrene for det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...