Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Leser så mye om det her inne, men har ikke forstått hva det er? Noen som man forklare det enkelt og greit for meg?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2007 Dytter jeg. Det snakkes jo så mye om her inne, noen må vel vite hva det er vel?
riho1 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Vet ikke om jeg har rett når jeg skriver dette, men jeg er nå i uke 39 og har 8 dager igjen til termin. Jeg er andregangsfødende så derfor har ikke babyen sunket ned og nesten festet seg i bekkenet før siste ukene. Det jeg kan beskrive som nedpress er barnet som presser ned i bekkenet at det kjennes ut som den kommer ut når som helst. Dette fører for meg med bekkenplager til mye smerter, problemer med å gå samt veldig hyppige doturer. Håper dette var et riktig svar. mvh
Samoi, fikk gutt 23.03 Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Hos meg kjennes det ut som om babyen skal ramle ut, og det er veldig vondt... Altså- noe som presser nedover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå