Gå til innhold

OK, Julibaby 06.. Så gjorde jeg det igjen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men jeg så det ikke før nå, så godt at det er noen våkne mennesker her.. Hehe.. :oP

 

Men hvis du vil ha hint et hint til, så er bokstaven "n" er i både nicket mitt og navnet til prinsen.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe det gjør ingenting =) Jeg ble advart vet du så det gikk bra!

 

Hmm alle hintene til nå passer med det jeg tror, men er fortsatt ikke sikker. Mistanken min er basert på måten du skriver på som jeg mener jeg kjenner igjen fra signerte innlegg om andre ting..

 

Når skal jeg gjette?

 

Ett hint til så kan jeg sjekke om det stemmer også ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhåhåhånei du, ikke mer enn et hint i slengen ;o)

 

Ok da; neste hint er at jeg er utrolig sparsom med anonym-knappen.. :oP

 

(har jeg så markert skrivestil altså..? Hmm..)

 

Prøv å gjette da :o)

 

*trykkepåanonym*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så den gikk ikke nei..

 

Hm jeg tror jeg vet hvem du er fordi jeg har kjent igjen smiletegnene dine i andre innlegg som har vært signerte(du bruker mange sånn som meg ;) -og hintene stemmer med mistanken. Pluss at jeg så du svarte på mange innlegg samtidig som du skrev dette nå tidligere..

 

Skal jeg gjette? ;)

 

Er IKKE sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ganske sikker på at du vet hvem jeg er også :o)

 

Har ikke tenkt over smilefjesene, heller ikke tidspunkt for signerte innlegg (jeg signerer jo innleggene til deg også da.. :oP). Hehe, så lur du er som tenker på sånt!

 

Spørs om du vil ha meg som hemmelig venn lenger eller ikke det ;o)

Jeg reiser bort i morra formiddag og kommer ikke hjem før lørdags ettermiddag, og på søndag kommer ENDELIG kjærsten min hjem etter å ha vært på jobbreise i Italia. Regner med jeg blir rimelig opptatt da ;o) Så spørs om jeg kommer innpå her igjen før til mandagen igjen..

 

Oops, der fikk du jo enda et hint! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ja da blir du nok rimelig opptatt ;) ;)

 

Nei altså -jeg er egentlig ikke en utpreget intelligent person, hehehe.. Det er sant også, kan ofte være direkte dum. Har flust av eksempler, hahaha! La bare merke til alle de artige smileyene ;)

 

Jeg gjetter nå:

 

::: : Luna og go`gutten? (Riktig skrevet..?)

 

Hvis det er noen andre blir jeg litt paff..

 

Si det si det si det!! :o)

 

Du vet -en hemmelig venn er fint men en vanlig venn er også fint.. (Gammelt svensk ordtak *fnis*)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, skal vi se...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hehe,joda du tippet riktig :o)

 

Flinke jenta :oD

 

Bare for å være slem skal jeg signere et innlegg med anonym så du ikke ser det er meg med en gang, hihi *ondlatter* ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Jeeiii! Det var smileyene som felte deg ;) ;)

 

Tusen takk for at du var min hemmelige venn! Manda elsker badelekene sine =)

 

Skal du legge ut bilder på profilen din? Vil så gjerne se.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fryktelig koselig å være vennen din og skal jeg si deg :o) Og til en eventuell neste runde skal jeg tørke bort fliret.. ;o)

 

Kan man legge bilder på profilen og? Har ikke satt meg inn i dette jeg.. Er det lett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp veldig lett =) Kan forklare deg hvis du ikke skjønner helt?

Ellers kan du jo lage din egen side på juliklubbens hjemmeside, det er morsommere! Jeg har så smått begynt å lage mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal lage en liten side der, det hørtes moro ut :o) Jeg har sånn noenlunde greie på data som arbeidsverktøy, med formler og slikt, men når det gjelder det meste utenom det så er jeg fullstendig grønn.. :oP

 

Jeg har fått passord og det greiene der, så skal kikke på det når jeg har tid :o) Kanskje du har lyst å hjelpe meg hvis jeg har vansker? Skal nok sniktitte litt på hva dere andre gjør oxo.. ;o)

 

Uff, skal til lege og fjerne et par føflekker nå jeg, ikke moro.. Er så ekkelt med slike ting.. Også har jeg en på puppen i tillegg, jeg ble litt usikker på om hun fjerner dem når jeg ammer? Det skulle ikke ha noe å si kanskje..? Jaja, det finner jeg fort nok ut :o)

 

Ha en strålende dag da, vi må prøve å keep in touch :o) Gi en klem til Amanda fra meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp kan godt hjelpe til hvis det trengs, men ang. hjemmesiden skal det sies at jeg står temmelig på bar bakke selv, hehe.. Hadde vært så gøy å se bilder av dere =)

 

Uff lykke til hos legen, det går nok fint! Har ingen erfaring med sånt men legen vet nok hva han gjør får vi tro..

 

Håper dere får en flott dag uansett! Jepp vi må holde konakten her.. Men som sagt, har kjempelyst til å se bilder!! Men -ikke noe press ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk greit hos legen *pustelettetut*.. Jeg hadde 2 stk som ikke var fine, men de fjerner visst bare en i slengen så jeg skal ta den andre om 10 dager når jeg skal ta stinga på den jeg tok i dag. Gleder meg voldsomt kjenner jeg.. :oP

 

Bilder skal vi få ordnet på et vis :o) Må som sagt bare ha rompa nedpå litt mer enn 5 min så skal vi ordne det :o)

 

Jeg har selvfølgelig kikket på dine, og det er en fantastisk nydelig jente du har! Og det er fryktelig morsomt at hun har samme bamse-body som Ørjan :o) God smak i klær du altså ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...