Gå til innhold

Nå klikker det snart for meg her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fire dager til termin og jeg holder på å frike ut allerede. Husker denne følelsen fra forrige gang. Man er fange i egen flodhestkropp og kommer ingen steder. Alt jeg ønsker meg er smerte!!! Fem dager over sist gikk jeg til modningsakkupunktur. Det endte i 50 timers fødsel, mislykket vakum og keisersnitt. Denne gangen tør jeg ikke gjøre annet enn å vente på at det skal starte naturlig. Herregud, det kan gå tre uker til... Så himla kjedelig å gå her hjemme. Orker ikke gjøre noenting annet enn å ligge på sofaen, se på tv og spise... Kan ikke reise meg engang uten kynnere. Magen blir steinhard ved hver minste bevegelse. Å hente i barnehagen er et mareritt. Blir ehøt utslitt bare av tanken. Og dagene er prikk like. Samme trøttsomme tv-seriene, samme rutiner, samme alt faens. Negativ jeg? Neida, bare litt.. hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he...kjenner meg igjen. Bare at jeg er 23+3 i dag. Men forrige gang var det akkurat likens. Ja tv2 sender de samme seriene hver dag. Og hver dag gleder du deg til at gubben og ungene skal komme hjem fra sin hverdag. Så er det middag, og barnetv og distriktsnyheter, leggetid for barna og leggetid for gubben (han skal jo tidlig opp på jobb). Etter et par timers bimming til over midnatt lusker du i seng, og leser litt før øynene glir igjen. zzzzzz Så ringer klokka, den er 0700. Du skal ordne barna som skal til skole og bhg. Når de er vel avgårde leser du avisa og tar en dupp på et par timer....Så begynner de seriene på tv2, så kommer familien hjem, middag....

Ja dagene er prikk like og Laaaaange!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...