Gå til innhold

Fikk vite at jeg mister jobben i dag =(


Kanutte og prinsen

Anbefalte innlegg

Eller rettere sagt at de ikke forlenger kontrakten min eller ansetter meg fast (sånn som jeg var forespeilt før jeg bla gravid). Hadde jo regnet med det da, og det hjelper vel ikke at jeg ligger hjemme og spyr og er sykemeldt for 5. uke på rad....!

 

Er ikke noe jeg kan si på det heller, for er ansatt igjennom et vikarbyrå i 6 mnd, og har ikke noen kontrakt eller lignende om videre ansettelse. Så nå har jeg kun jobb i litt over 2 mnd til, og blir arbeidsledig når jeg er 5 mnd på vei.... ikke så gøy! Tror imidlertid jeg akkurat dekker inn det jeg må ha jobbet for å ha rett til full permisjon med lønn da, og det hjelper jo litt. Blir sikkert ikke så lett å få noe nytt heller med stor mage..

 

Hehe, verste av alt er at det faktisk ikke plager meg så veldig heller - men tror det er fordi jeg fikk se det fantastiske lille knøttet mitt på privat ul i går - og der så alt fint ut. DET er jo det viktigste i verden akkurat nå - så får jobben bare ryke og reise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm, for ein teit jobb!!!!!!!!!de veit ikkje ka de går glipp av:)

 

Kose deg med tanken på den lille svømmeren du har i magen du:)

Ordner seg alltid for snille jenter vettu!

Så kanskje d dukka opp en ny jobb

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så kjedelig.. :-( Men så lenge du har fått opparb. deg krav på penger så gjør jo det situasjonen litt lettere, ikke sant? Krysser fingrene for at det går i orden :-)

 

Og da kan du jo også nyte de siste svangerskaps mnd i ditt eget tempo, når kroppen blir stor og tung!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var jo en kjip nyhet. Men du har hatt jobb minst 6 mnd av de siste 12 når du føder eller? Hvis ikke ville jeg gjort som venninna mi: Fått det jobb i skobutikk, på kaffebar eller hvorsomhelst, så lenge du opparbeider deg rett til fødselspenger.

 

Og husk: Kvalmen gir seg som regel så fort du bikker 2. trimester :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...