♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hei! Hvordan går det med deg da?? IKM Når?? Hehehe...Litt nysgerrig ja...Lenge siden jeg har pratet med deg...=o) Her i huset så tror jeg kanskje vi blir prøver snart...Uff kjenner nå at jeg begynner å bli litt snå redd...hehehe... Men vi blir prøver,kanskje, som vil at skjer det så skjer det... Virket som om sambo syntes det var greit...hehehe... Skal ta en samtale med han i kveld og høre hvordan vi ligger ann...Har også funnet ut at hvis jeg venter 2-3 mnd så vil jeg være akkurat på grensen til 6 av 10 mnd regelen...Så dette skal jeg ta opp med han også..hehehe... klem PS! Du mååå lese innlegget mitt på mannen ikke klar, om drømmen min...hehehe...kjempe fin...Må skryte litt av meg selv...hehehe
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllluuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Jeg ropte på deg i et innlegg i dag morges!! Har IKM ca 26, men fikk jo ikke hatt sex når jeg hadde EL, så den perioden her var total waste!!! Så bra at det ordner seg for dere da!! Vi skal på hytta på fjellet i helga og slappe av og kose oss... Man trenger å pleie forholdet litt innimellom!
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Hehe...ok...Er syk så jeg slenger inn et innlegg eller to på morran og så legger jeg til og sove igjen...hehehehe... Dere får kose dere i helga da...Deilig det da og slappe av og kose seg...=o) Synd, kanskje spira sitter neste mnd...=o) Skal hente knotten min i barnehagen... men vi kan snakkes senere... Klemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå