emma81 Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Noen som har noen tips til hva som skal ligge i stellevesken til enhver tid?? Extra bleier og kluter og kanskje klesskift, men er det andre ting som absolutt MÅ være der?
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Om du har en "smokkebaby" er det nok lurt å ha en ekstra smokk. Salve/pudder kansje. våtservietter er jo ganske uunnværlig... Ellers vet jeg ikke...
**synne** Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 selv syns jeg det var praktisk å ha noen ekstra ammeinnlegg i vesken.. For hver gang jeg amma på ene puppen, rant det godt fra den andre.. Og det er veldig greit å ha noen skift klare, så en slipper store ringer på genseren i front..hehe.. MEN det er ikke alle som lekker da..men greit å være føre var,..
**synne** Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 og paracet stikkpille... -Den har redda oss mange ganger!!
mayaya Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har puttet oppi en rull med brødposer, som jeg kan pakke inn bleiene i dersom jeg er på steder hvor jeg ikke umiddelbart år kasta dem :-)
emma81 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2007 smart!! ammeinnlegg kom jeg til å tenke på rett her i sted også ser litt teit å gå der med store våte ringer på puppene ja.. HEHE, men sikkert komisk for andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå