Gå til innhold

hormonbomaaaa.....(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

sitter her å små snufser å synes i grunnen synd på meg selv.

jeg er idag 20+4 og skal på en liten ekstra ordinær ul..

har vært syk nå i 2 uker, influensa og bihule betennelse..kjeder meg hjemme, og idag har jeg faktisk vaske huset pga gleder meg sånn til å se lille hybelboeren i gjen, dessuten får vi stor besøk av svigerfar og to svigerinner i helga. d som er er at samboeren min skal ut heeeele helga på rally..så jeg må være hjemme å ta meg av alle, d har vært bestemt lenge, men får jo self hjelp til å ta meg av lille gutt på 2.5 år av svigers. men så riiger han nå, og sier, kan jeg få dra på åpninga på rally på hamar idag...

blir litt lei meg da, siden jeg har gått å gleda meg til d her hele uka( nedtur å være syk, man blir jo deprimert) og så skulle vi ut å kjøpe sko til han og spise middag ute før vi dro på sykehuset.

hva synes du om d sier han i tlf..jeg sier jeg blir lei meg siden jeg hadde gått å gleda meg til d i hele dag...også begynner han å le av meg, han hører vel jeg nesten er på gråten.

men jeg legger på ,blir så jævla forbannna..kan man ikke ha respekt eller..sprø han meg om en ting også begynner han å le når han hører jeg er lei meg,(dette gjorde han sikkert fordi kompisen hans sto i bakgrunnen) åhhhhhhhhhhhhhh

så ringer han tusen ganger å skal prate med meg, men jeg har i mellomtiden ringt mamma å ordna barnevakt til guttungen( kan ikke ha han med meg alene) så blir han sur siden jeg ikke tar tlf..

skriver jeg at jeg har ikke mer å si, du ler jo uansett av d jeg sier..

føler meg som en tikkende bombe,,..må bare få d ut. er d fler som hadde ragert eller er jeg are hormonbombe delux:(

nå må jjg tasse opp på ul alene..( greit han var jo med sist) men er jo ekstra stas da..kan jo vise litt interesse..sukk:(

(dette ble kanskje litt langt, sorry, men godt å få ut litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare si at jeg hadde blitt mektig irritert og lei meg hvis han ikke ofret ALT og da mener jeg ALT for å være med på UL!

Skrevet

men jeg sa d til han, skjønner ikke at du tenker på andre ting framfor meg akkurat idag..da han begynte å le...følte meg så dum..men er jo faktisk veldig spesilet for han å kunne vøre med å se på tulla som jeg kjenner hver dag, han har jo kjent henne han også..

vi har en sønn på 2.5 år og han er en fantastisk pappa, men akkraurat nå er jeg bare såra..pga han kunne ofret litt tid, tråsalt ut på rally og fylla i hele helga..

jaja

vi kommer vel oss gjennom dagen. men er litt deppa nå:(

godt å få d ut og dele d med søte damer som dere:)

Skrevet

mannfolk er iallefall ikke alltid lette å forstå seg på. er jo et kjent fenomen at de ikke alltid er like deltakelige i selve graviditeten som vi skulle ønske. pass på å forklare han at det sårer deg skikkelig når han oppfører seg sånn. vet forresten og hvor irriterende det er at han drar ut på fylla i helgene og jeg sitter hjemme som en annen rugemaskin. festlig..

Skrevet

jeg hadde blitt utrolig sur og skuffet selv jeg!

Så du får masse sympati fra min side!

Skjønner ikke at han ikke prioriterer UL høyere da. ååå, blir nesten sinna på dine vegne her!

Huff.. du får tenke at dere nok får mange sånne mor-og-datter-stunder senere også... at dette blir spesielt mellom dere da..:)

Skrevet

Vel jeg hadde vel mitt rally utbrudd for 5 min siden, og skjønner deg godt.

Samboeren min kom for 15 min og spurte om han kunne dra på rally i morgen. utgangspunktet må han ta seg fri fordi han jobber seint i morgen. Og han skal ta seg fri på lørdagen fordi da skal vi i bryllup.

Jeg synet virkleig ikke at han skal få seg fri for å dra på rally og heller håpe på at han for fri på lørdagen. jeg ble så sint og skjønte ikke hvorfor han ikke kunne ha spurt meg om dette tidligere.

Her setter jeg gravid, en sønn på 14 mnd som løper rundt og så har jeg prolaps i ryggen.. jeg gruer meg til at jeg skal stå så mange timer på beina på lørdan og føler jeg trenger hvile, og at om det var noen som skulle ta seg fri, at det var pga. at han kunne passe lille gutt.

Da kom han med at han trengte å få gjøre noe han også... vel den virket ikke på meg. Han har sittet hjemme med gutten sin 1 gang mens jeg har gjort noe for meg selv og han har vært land og stand, sammen med gutta på danske tur, gud vet hva.

Da ble jeg enda mere sint, og ba han om å holde kjeft, fordi han hadde jo ikke fått fri ennå, om han ikk fikk det skulle han PÅ JOBB.

Da kom han med at jeg kunne jo også være med, åååå som jeg orker det. not.

Han må faen få beina ned på jorda. og få fri før han planlegger noe.

Så det var nå jeg som vant denne gang, og han har ennå ikke fått fri enten i morgen eller på lørdag.

Så dette blir gøy.

Hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...