ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Selv har jeg ei lang liste over ting som gir meg vann i munnen... Våt sand Gråleire Sølevann (Har ikke spist noe av dette da, Mye pga mangel på tilgang. Bor i nordnorge, myyyye snø... Har og avstått pgahygieniske årsaker ) Snø Isbiter Tavlekritt Appelsin Vann (iskaldt) Dette er noe jeg MÅ ha daglig... Men spiser bare nyfalt snø da. Om det er noen dager siden det har falt snø, så går det bare ekstra hardt ut over isbitene. Åsså er kjellerlukt og generelt lukt av mur heeeeerlig... Ble stående i en halvtime inne i et parkeringsanlegg i byen å bare sniffe
Baila Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 He he he.. Eg er ganske kjedelig på det området, men det er : -Sjokolade -Pepsi -Appelsin -og Taco. Mmmmmmm........ :-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Av alle ting spiser jeg minst to boller med honnycorn hver dag, det lukter honnycorn når jeg tisser! Tror ikke jeg har smakt det på 10-15år, men plutselig var pakka helt uimotståelig på butikken... Ellers er det usedvanlig godt med jordbæris, eller jordbærgele med vaniljesaus, ja,ja så mye for en moderat vektoppgang :-)
Ny bebis i magen! Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 sjokolade, rosiner, frukt, alt som er søtt egentlig... søte-dilla
Nr3 fikk en gutt Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 D me kjeller hadde bestemor mi og...;-) Eg elske lukta av kvit AJAX og tøyskyllemiddellukta fra våte klær....deiliii, kan sniffe i evighet ! Å spise : puddinger av alle slag ananasbiter (gjerne me menkomel sin krem) Druer is (isbiter og saftis) Titralac (mot halsbrann. Et must,men de e rågoe,heldigvis. og de hjelpe`)
Litengutt_22.03.2007 Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 appelsin, frukt, nøtter.....
Loveangel Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Krokan rull!!!!!!!!!!!! makaroni med kokt røkt pølse og kålrabistappe og smelta smør.. Digg it.. høres helt J**** ut, men fy hvor godt :=)
ajamor Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Jeg spiser masse appelsin, og salat. Elsker også lukten av trykksverte. Det har jeg gjort i begge de to siste svangerskapene mine. Enkelte reklamer kan jeg sniffe på i all evighet..... :-) Litt flaut egentlig....
Minimo <3 Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Coca cola, pære saft is:D:D:D:D sterk mat:D
En liiiten til. Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Ja,da må æ bryt sammen å tilstå,som forrige svangerskap: Gi mæ kritt eller gipsplater,nam nam..:Oo Snåle greier..
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 15. februar 2007 #12 Skrevet 15. februar 2007 hehe moro å lese hvor rar vi egentlig blir i løpet av et svangerskap.. her går d kun i maaaaasse sjokolade, appelsin, TE (!!!!), masse mat og drikke generelt..ingenting "rart-moro"..
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #13 Skrevet 15. februar 2007 Godt det ikke bare er meg... Spiser også tavle kritt, men må ha de som er firkantet med papir rundt, spiser også masse snø og is som jeg skraper fra fryseren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå