Januar 2010 <3 Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Noen som har noen spesielle å anbefalle???
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 hmm..fant en side på nette som hadde blitt kåret til best i test på tv2 på akkurat babycall,og ikke dyr heller, var 399 eller mindre tror jeg.. men husker jo selvfølgelig ikke adressen dit..men kanskje om du går på tv2.no og søker på tv2hjelper deg sine linker så finner du den..
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Babynova er bra synes jeg. Ellers hadde vi en billig fra Philips og den var også bra.
Januar 2010 <3 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 ja såg den som ble kåret av tv2.... men har hørt den gule fra philips er bra da....
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Top com heter den som kom ut best i test... De har den blandt annet på clas ohlson til 398,- Her er link til sia: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=1629200
Fjerdemann på vei Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Vi hadde en fra phillips før, men måtte bare kjøpe ny, for den fra phillips var bare søppel... Den var ikek til å stole på i det hele tatt, den lyste grønt i foreldre delen, selv om den ikke hadde kontakt med babyenheten, plutselig kunne den bare skru seg av osv. (Men nå er det nok ikke vanlig at alle er slik da, men jeg kjøper ikke phillips igjen.) Nå har vi babynova, og er spuerfornøyd med den, den eneste ulempen er at de har uttrekksantenne, og det er jo et svakhetspunkt. De er litt sjure og harde å dra ut og inn, og her måtte vi lodde den ene antenna etter at mannen knakk den med et uhell. Men den fungerer supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå