Gå til innhold

November: Når babyen våkner....


2nj♥

Anbefalte innlegg

gråter h*n da eller kan h*n ligge litt å være våken før h*n sier ifra?

 

Her er det hyling for full hals med en gang som regel. Uansett hvor kort/lenge han har sovet så er han visst alltid kjempesulten når han våkner.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer litt an på. Om natten begynner hun aldri å gråte, hun bare ligger og vrir på seg og sutrer og stønner. Til slutt tar jeg henne opp og gir henne mat. Men på dagtid gråter hun når hun våkner, ikke sånn hylgrining, men litt sånn synes synd på meg selv gråting.. hender jeg kan putte inn smokken igjen, også ligger hun en stund og koser seg litt sånn halvt våken, og halvt i søvne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på. På natten er det sutring, men på morgenen og dagen er det greit så lenge han ser at jeg er der. Ofte prøveåpner han et øye (veldig festlig å se på), også kikker han litt rundt. Får han ikke øye på meg bretter munnen seg nedover, og han begynner og skrike med øynene igjen. Hvis han ser meg, lukker han øynene litt til, også åpner han de og begynner gjerne å smile som en sol *smelt* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke være noe hyling når hun våkner nei. Med mindre hun våkner før det var meningen. Pleier å være strålende blid når hun har sovet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...