Gå til innhold

Da har vi hatt vårt første 'utforske-huset-uhell'...


Gjest

Anbefalte innlegg

Det gikk heldigvis ikke gale, men jeg fikk en påminnelse om hvor hun utvikler seg... Maja lå på matta si som hun pleier. De siste dagene har hun mer og mer kommet seg rundt og idag kom hun seg helt bort til en stor yucca-palme - som selvfølgelig veltet over henne! Heldigvis havnet hun under stammen og ikke under ei stor og tung keramikk-krukke!

 

Så damer, vi må nok ha øynene på de små konstant fremover:-) Ikke mer dibbing eller scrapping når Maja ligger på gulvet her i huset.. (Akkurat nå ligger hun i leikegrinden :-) hi,hi )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vi hatt her i huset også, junior dro ei lampe ned fra et bord og den landet rett vedsiden av hodet hans. Så nå er alle ledninger og andre gjenstander som det kan draes i gjemt. Kan ikke ha det slik at man må sitte å se på de hele tiden når de er på gulvet - selv om det er herlig å gjøre det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med en liten gutt som har donald-kul i panna, etter å ha skullet sett litt ekstra nøye på tv benken. Det skjer fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg var rask til å ommøblere ja... *bort med store stueplanter* IAllefall i det området rundt matten hennes... :-)

 

Regner med at hun vil få seg noen donald-kuler opp igjennom ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per fikk nesten et stor speil i hodet, jeg har sett filmen i slow-motion i hodet mitt 100 ganger, jeg rakk ikke å gjøre noe, sto bare og tenkte at han kom til å dø når han fikk det i hodet. Grøss. Gikk heldigvis bra, men han fikk et skrubbsår på nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...