Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er akkurat begynt på uke 15.

I begynnelsen kjente jeg at livmora strakk seg. Det strakk i sidene. Fikk beskjed av svigermor at det var sånn fordi livmora vokser.

De siste ukene har jeg nesten ikke kjent noe til det. Kjenner heller ikke liv. Men det er jo tidlig enda da..

Andre som har det sånn? En rolig og stille mage...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare slapp av du,noen ganger kjenner du at det stikker masse kansje,andre ganger ingenting,hadde det slik jeg også,kan ikke si jeg følte meg særlig gravid(bortsett fra magen da)før i uke 18 jeg!Men nå kjenner jeg litt dytt,og at det stikker her og der!Og uke 15 ER tidlig altså,er du førstegangsfødende?

Skrevet

Ja sånn har jeg og har hatt det hele tiden.

Var på UL på mandag (18+6) og kunne se den lille figuren sprelle og sparke i livmorveggen. Kjente likevel ingenting!! Veldig pussig opplevelse :)

Skrevet

Ja jeg kjenner bare litt strekk på sidene. Jeg er 18 uker på vei og er andregangsfødene...

Skrevet

takk for svar! Ja jeg er førstegangsfødende..

Er bare litt nervøs fordi jeg fikk strøm i meg i går. Det gikk jo bra med med meg, men er redd det skal ha skjedd noe med den lille...

Blir godt å få se den på ultrlyd:-) Godt å vite at det er flere som ikke kjenner så mye! Jeg kjente litt strekk i går da jeg trente. Det ble jo noen litt brå bevegelser da..

Skrevet

Ja da kan det være veldig tidlig å kjenne noe som helst altså,husker med sønnen min,så kjente jeg ikke noen ting før i uke 22 ca,da eksploderte alt liksom:)

Skrevet

Alt er helt sikkert bra :) Jeg kjente absolutt ingenting til den lille før jeg var i uke 18-19. Etter det har jeg kjent spark hver dag flere ganger til dagen fra uke 20. Begynner på uke 23 i dag. Hadde heller ingen mage før rundt samme tid. Til å begynne med kjente jeg bare spark nederst i magen siden jeg har morkaken foran men de to siste ukene har jeg kjent kraftige spark og dytt foran også. Jeg hadde som deg veldig mye strekking av livmoren på samme tid. Har en god del fortsatt.

Men alt går nok bra skal du se:) Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for oppmuntring!

Jeg har fått bittelitt mage, men føler vel egentlig at jeg bare ser litt tjukkere ut foreløping..hehe...Blir vel mer kulemage etter hvert:-)

Godt å vite at det er tidlig enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...