Gå til innhold

Koser du deg om dagene?


Yulia

Anbefalte innlegg

HEr begynner ting å gå seg til:-) Vi koser oss masse og begynner få gode rutiner. Er blitt godt kjent med snuppas forskjellige lyder & hyl-skrik- gråtelydene... ammingen går bra også:-) Rekker t.o.m spise 4 måltider pr dag:-) OG gjøre litt i huset... WOW- dette var helt fjernt for meg for ca 3 uker siden. Da var det helt kaos med økedøgn i hytt og pine... og svært lite spising. Så det blir virkelig bare bedre etterhvert:-) Gleder meg til våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Her koser vi oss, men akkurat denne uka har det vært travelt fordi broren er syk og hjemme fra barnehagen.

Går masse turer og besøker folk. Rutiner er det lite av ennå, og de få vi hadde er litt på styr fordi hun har stått opp mye tidligere enn vanlig når broren er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg stort sett jeg også. Lillegutt er forkjølet fortiden, så vi styrer litt med å få ut snørr før amming, men ellers har vi det bra. Det virker som om magen fungerer bedre og bedre, og han er oftere våken og blid. Smiler til mamman sin og koser seg på stellebordet. Men jeg synes dagene flyr. Tiden går alt for fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koser oss masse om dagen! prøver å få litt mer rutine... og det kommer vel etterhvert! gjør unna husarbeid når snuppa tar den første hvilen sin..i dag sov hun ikke lenge sånn som hun pleier,så da lå hun fornøyd i vippestolen mens jeg vasket gulvene:) Vi prøver å gå på tur hver dag det er bra nok vær for det! deilig for både mor og barn det:) også koser vi og "duller" masse! skal prøve å nyte disse månedene med fri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...