makrellen 3.barnsmamma Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Endelig etter to år er jeg gravid, det er helt utrolig!! Var her inne i høst og spurte om dere kunne spå og alle tre sa at jeg iløpet av de tre første mnd i 2007 ville bli gravid, og 13.februar lyste en positiv test mot meg.. Må innrømme at jeg er veldig redd for at det skal gå galt nå siden vi strevde så utrolig lenge med å bli gravide. Er det noen av dere som kan være så snill å se om dette går bra? Setter stor pris på hjelpen! Har termin rundt 23-25.oktober Er selv vannmann født i januar 1979.
Elastica Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Hei vennen og GRATULERER sååååååååååååååå mye !!!! For meg ser det ut som om det går fint, men at du må passe på å hvile deg mye:-) Kos deg masse med spiren og lykke til videre!!! Klem
makrellen 3.barnsmamma Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 Tusen takk for svar kjære deg, ble så glad da jeg så at du hadde tatt deg tid til meg nok en gang! Håper inderlig du har rett og at spiren klamrer seg fast. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå