Gå til innhold

Hvordan har jeg det i dag :

Anbefalte innlegg

Skrevet

- kvalm men kaster ikke opp

- oppblåst mage med mye luft

- murringer i underlivet

- tynn, gjennomsiktig utflod

- lukter rart der nede ?

- føler jeg skal få TR hele tiden

- høy basaltemp ( 0,8 over normalen i syklus)

- metallsmak i munnen

- orker lite kaffe

- god appetitt

- sensitiv overfor alle lukter

- føler magen ikke får plass i buksa...

- ubehag i korsrygg

Skulle man tro det var noe på gang ?

men :

- hadde en kort TR for 8 dager siden og symptomene var både før og etter denne

- testet neg. i går ettermiddag

føler meg som en hypokonder, jeg.... blir ikke bedre av at mannen sukker over alle mine innbildte svangerskap.....

Sukk !

Nå har jeg brukt masse tid på dumme, frustrerte innlegg her på BIM og får ikke gjort noe som helst på jobben.....

gir opp snart jeg !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt du er forvirra jeg. Når det gjelder testing, så kan det jo hende at det bare ikke er nok hormoner ennå til at du tester positivt. Det er kanskje her en test hos legen kunne komme inn? Det er jo noen som får mens selv om de er gravide..Det høres jo ikke ut som en vanlig syklus da. Du skal se det sitter en liten spire i magen..

Jeg har en uke til ikm og jeg har nesten ikke fått gjort noen ting, bare sittet her på bim hele dagen.

La oss få vite hva som skjer.

Skrevet

er nesten enda reddere for at det skal være en spire der....

Hadde en MA i sept, og da produserte jeg lite og seint hcg, tror det var et tegn på at det var galt fra starten.... derfor vil jeg helst ha masse hcg når det først skjer noe.... skjønner ? Og blødningen kan jo og være et tegn på noe galt... nei nå er jeg skikkelig paranoid her :-)

- ikke vær redd- skal holde dere oppdatert, jeg!!!!

Skrevet

Hei TussiLussi!

Eeeh for meg ser det ut som om du er gravid...Ja, sankk om å gni det inn...hehehe...

Men altså, til tross for neg test...Så ser det sånn ut, for du har noen av de symptomene jeg hadde når jeg gikk gravid med gutten min..

- Kvalm, men kaster ikke opp

- Oppblåst mage med mye luft

- Tynn gjennomsiktig utflod

- Føler jeg skal få TR hele tiden

- Metallsmak i munnen

- God appetitt

- Sensitiv overfor alle lukter

- Føler magen ikke får plass i buksa...

- Ubehag i korsrygg

Men kan jeg spørre deg hvor lenge TR var hos deg?? For jeg hadde også blødninger under de 3 første mnd av svangerskapet mitt...

Spesielt den med sensitiv lukt... Kunne kjenne at det luktet av en teip uten at andre gjorde det,....hehehe

Men håper du er gravid jeg ikke meningen å være slem mot deg her altså... Synes dette var veldig rart...

Tror du skal ta en ny test om en eller to dager... Hvis disse også er negative, så tror jeg du mandag morgen tropper opp på lege kontoret og forlanger en test der og en blodprøve...

Synes synd på deg som går rundt og ikke har det bra på denne måten...Men ut ifra det symptomene du har her nå, så er det veldige klassiske teng på graviditet... Spesielt overfølsom mot lukter...

Håper du får svar på snart...

*gir deg en kjempe god klem*

Skrevet

Takker for all støtte BabyCakes !!!!!!

Jeg går midt oppi influensavirus og magesjau her... så jeg prøver å overbevise kroppen min om at jeg bare er syk... men den vil ikke høre på meg !!!!!

Det skal liksom være så kronglete med meg.....

Kunne jeg ikke bare fått en søt strek på testen og overbragt nyhetr til min kjære da ???

Neida, sist gang var det magesmerter og ingen TR som fikk meg til å oppsøke lege og der fant de pos.test selv om alle hjemme viste neg.....

Jeg hadde TR i 48 timer... masse mørkt den første dagen også forsvant den bare....

Hadde litt spotting etter sex to dager etter.... men har aldti opplevd en slik TR før.... plages med 6-7 dager til vanlig....

I går beskyldte jeg min kjære for å lukte røyk... og han hadde ikke vært i nærheten av reøykere engang.... lurte på om det var stearinlys fra kvelden før som satt igjen....

Er øm i mageregionen enda, men ikke så oppblås nå.

Grr... får vel svi av en test til i morra tidlig tenker jeg :-)

Klem tilbake til deg !

Skrevet

Nei, ikke lett dette...

Håper du får en pos test snart, for som jeg har sagt så ser det sånn ut nå da...=o)

Så nå krysser jeg for harde livet...hehehehe...=o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...