Gå til innhold

Jubelen står i taket..

nicco

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat posten inn døra, med svar på duotesten...Både jeg og mannen min var kjempespente.

Ut ifra kun alder var min risiko for downs 1:42,

nå etter ul og blodprøver er risikoen 1:2977.

Men min dårlige hoderegning så er vel det en risiko på omtrent 0,03 %, og det må vel sies å være bra, og abolutt noe vi kan leve med.

Kjenner at jeg fremdeles er irritert på min uvitende gynekolog som sa at i beste fall ville en ul gi meg risiko som en 38 åring, med duotest ville jeg kanskje "tjene" et par måneder til!! Etter kun ul sa legen at min risiko var på samme nivå som en 33 åring, og nå vet jeg ikke, men den er i alle fall under 30 år.

Fortsetter under...

Hei Nicco!

Gratulerer med de gode nyhetene! Tenker en tung bør ble løftet av skuldrene dine nå. Glem hva GL din sa. Hadde tydeligvis ikke peiling.

Nå er det bare å nyte graviditeten og glede seg til UL 8 mars. Ikke lenge til det da.

Lykke til videre!! :-)

Annonse

Så flott Nicco, det var godt å høre. Gaturlerer med det flotte resultatet. Nå kan du senke skuldrene og slappe av litt, det blir godt for dere begge det. Blir nok kjekt å se igjen den lille på UL om ikke så lenge, gleder meg til det er min tur.

Annonse

Så flott å høre nicco!!!

Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne. Så godt å få slike bekreftelser!

Nå skal du vel kanskje ikke ta fostervannsprøve da? Siden svaret på duotesten var så bra mener jeg..

Jeg er så dårlig for tiden, at jeg orker nesten ikke være inne på bim.

Blir kvalm av å se på dataskjermen. Jeg lover å komme sterkere tilbake senere. Forhåpentligvis er dette en overgang. Helst snarlig!

Har vært til akupunktur i dag, og skal igjen på mandag. Håper dette kan hjelpe.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...