Gå til innhold

Ikke lenge igjen nå...

Anita65

Anbefalte innlegg

Nedtelling her nå...har termin neste lørdag den 24.februar. Har det egentlig ganske bra, men lengter etter å bli ferdig. Vi gleder oss stort til å bli kjent med lillegutt.Alt er klart nå. Var og så litt på babyklær i dag, og kjøpte et sett i gult, hvitt og lysegrønt på HM. Fine vårfarger. Vil ikke ha bare blått til gutt. Men det er lite å høre fra dere andre damer som har termin i disse dager. Hvordan står det til ?

Fortsetter under...

Vil bare ønske deg lykke til jeg. Noen gode råd må være å kose seg og slappe av og ikke stresse om det blir noen dager over tida. Dette sier jeg av egen erfaring. Fikk masse gode råd om å gå turer og gå i trapper for å starte fødselen med førstemann. Resultatet ble at jeg var utslitt før fødselen startet!!

Jeg ville også bare ønske deg lykke til med det som nå skal skje. Kos deg og nyt dagene frem til du får se ditt lille mirakel. Selv er jeg i dag i uke 29 og har en stund igjen til fødsel. Venter nr 2 så jeg vet hva jeg går til - men spennende og fantastisk blir det uansett.

Lykke til! :-)

Jeg koser meg bare ja. Er egentlig ikke stressa mht fødselen, tar det som det kommer. Er spent og håper at det ikke blir så altfor slitsomt, men er forberedt på det også, for fødslene har vært harde før. Ønsker dere lykke til framover også. Tida går så fort, plutselig er dere snart i havn dere også... Gleder meg til å bli mer bevegelig, gå turer med lillegutten. Har ikke gått tur siden jul pga at det har vært ubehagelig, og nå i det siste har jeg også kjent det i bekkenet. Men ikke lenge igjen...

Hehe, bil har vi ikke funnet... Har hengt oss for mye opp i at det må være plass til 6 personer og vogn. Og da er det ikke mange biler som går, vil jo helst ikke ha kassebil. Men nå har vi bestemt oss for opel safira, så får vi heller kjøpe ei trille med nedleggbar rygg, det må vi jo ha etterhvert allikevel. Det er jo ikke så ofte vi kjører alle i hop, og skal vi noe i nærheten, får vi kjøre 2 biler.

Har ikke hørt så mye fra deg, Lirean, men håper du har det bra. Blir det ks ? Vet jo aldri, kanskje får vi samtidig, hvis jeg går over tida. Nå er det visst stappfullt på hospitalet, men håper vi får plass uten å må vente, for nå er det venteliste. Men det er visst ganske mange fødsler på St. Olavs for tida, det roer seg sikkert.

Vel, lykke til alle som føder snart !

Annonse

Lykke til, jeg titter innom her av og til for å følge litt med på folk vet du! Skjønner godt at du gleder deg til å få ham ut...MEN nyt tiden du har alene også nå!! Lillejenta vår er nå snart 4 uker allerede og krever pupp, pupp og atter pupp mye av dagen (og natten). Vokser jo lynraskt i denne alderen og til det trengs masse mat.

Koselig at du titter innom, Baffy ! Har lurt på hvordan det går med deg og jenta. Ja, jeg vet at det venter mye "arbeid" etter at de er kommet ut, men syns det er bedre når de er ute allikevel. Nå er det så mange småplager, og det er tungt å gå å bære på en baby på magen hele tida. Men det er koselig også. En uke til termin. Etter beregning på BIM, får jeg 26. feb, to dager etter ul-termin... Spennende å se om det stemmer.

Har ho vokst mye, jenta da ? Det går vel mye i pupp, pupp, pupp ja. Å, det må være herlig å kose seg med babyen, en herlig tid. Håper du stikker innom flere ganger.. Er du inne på Din Baby også? Det er vel dit vi havner etter fødselen.

Kos dere fortsatt da !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...