Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg sliter med tett nese og veldig skrøpelig stemme. Noen andre som sliter med dette. Eller noen som har slitt og har noen tips? Har pågått i over en mnd nå og er veldig slitsomt.....
Kosermeg Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Saltvannspay kan du bruke så mye du vil av uten at det skader barnet. I tillegg har jeg kommet over de beste halspastillende på markedet; Fribol Hoste/Hals drops (sukkerfri med urteekstrakt/naturlig urtearoma). Du får kjøpt de på apoteket og koster ca 25 kroner for en boks på 60 gram. De er ikke spesielt gode, men de er sterke og har hjulpet meg godt når stemmen svikter. God bedring!
3+et lite nurk Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Takk... Tar imot alle tips nå.... Har forresten brukt saltvann i mange mnd allerede... hihi
Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Jeg var tett og hadde dårlig stemme i halvannen måned (fra uke 14-21). Brukte saltvannløsning, forskjellige sukkerfrie pastiller, i tillegg drakk jeg mye vann, etter råd fra legen. Nå har det meste sluppet taket, det er godt! Ønsker deg god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå