Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg skal ha barn med en som er adoptert fra korea.. Selv er jeg helt lys.. blir barnet veldig mørk da?sånn at man ser at det er faren etter fødselen faren nekter for at han er faren..=(
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Dersom pappaen er fra korea kommer det 99% sikkert til å vises på ungen! Men dersom faren er usikker på farskapet er det ryddigste å ta en DNA-prøve. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Er du usikker hel?? Hehe Nekter han tar dere test.. Det har du vel ikke noe imot? Ungen blir sikkert gyllen..
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 er koreanere så mørke i huden da?? Men får nok mørkt hår og litt asiatiske øyne kanskje.. men går jo ann å ta dna tester for å bekrefte farskapet..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Hei, barnet ditt blir nesten garantert ikke helt lyst, mørke gener er dominante, jeg vil påsta med nesten 100% sikkerhet at du/dere vil se at det er han som er faren:-)
3+et lite nurk Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Heisann! Først vil jeg si at det var trist å høre at barnefaren nekter farskapet. Når det er sagt, så tror jeg ikke det er noe tvil når barnet blir født. Har ei venninne som er adoptert fra korea, hun har barn med en veldig lys norsk gutt og barnet er prikk lik på henne. Barnet er kanskje en tanke lysere i huden, men det er alle barn. Ungen ser ut til å være av to koranske foreldre. Samme med ei skolevenninne av broren min. Hun er koeransk og alle hennes tre barn ser koeranske ut, selvom barnefaren er norsk og lys..... Lykke til og så håper jeg barnefaren kommer til fornuft...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Ja jeg VET det er faren ja! er du frekk eller anonym?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Hei.. Jeg må bare beklage innlegget mitt.. Jeg syns du skrev at i tilfelle hen nekter!! Beklager altså.. Det går ann å få tatt test nå før barnet er født også,men det vet jeg ikke helt om er bra!! Hilsen anonym med litt ekkelt innlegg..
linita28 Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Hei. kjenner ei som er halvt norsk og tyrkisk, hu har en sønn med en fra korea.han er nok litt gyllen min ikke nevneverdig.veldig lik mamman sin faktisk. så sånt kan slå begge veier tror jeg.håper han tar til vett da.lykke til.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Det med gener er det ingen som kan garantere før barnet faktisk kommer. Jeg vet om en koreansk pike som har fått to barn med sin meget nordiskutseende mann. Det første barnet har helt vanlig brunt hår, lys hud og lysebrune øyne. Øynene er kanskje en anelse asiatiske om man ser etter. Nr to er blond med knallblå øyne helt lys i huden og kliss lik sin far. Har hørt en gang at "regelen" for blå øyne er at genet må forekomme innenfor to eller tre ledd bakover på begge sider. Finnes selvsagt avvik der også. Er forresten koreansk jeg også men samboeren min er høy blond med blå øyne. Jeg er ikke typisk koreansk av utseende. Kanskje jeg er litt blandings jeg også. Vet ikke siden jeg er adoptert. Og da kan vesla vår plutselig ende opp med blå øyne Men for din del, HI, så hadde jeg krevd en DNA test om han fortsetter å nekte. Og mest sannsynlig kommer barnet til å ligne litt på han uansett. Lykke til!
MomInUSA Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 De sier at babyer ligner paa faren rett etter at de er foedt for at far skal kjenne igjen barnet sitt (betyr ikke at det varer - kan ende seg til aa ligne paa mor fort) - skal visst vaere noe vi har med oss gjennom utviklingen fra apene til menneske... Betyr ikke at det stemmer - det er bare en teori.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå