3+et lite nurk Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Heisann! Jeg lurer på om det er noen som har gode erfaringer med 3D UL i Oslo? Hørte fra ei venninne i tønsberg at 3D var skuffende fordi de ikke fikk se babyen bevege på seg (kun stillbilder), men har hørt fra andre at det er helt fantastisk og at man får med DVD og greier. Er i uke 26 nå og har hørt det er nå den beste tiden er for denne type UL. Noen som har erfaring eller vet noe om dette?
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Har fått et tips her inne om en Doktor Lunde i Larvik som tar 3D for kun kr 600,-. Bor selv i Oslo men lurte faktisk på å ta turen til Larvik hvis jeg bestemmer meg for 3D senere i svangerskapet. Sikkert noen her inne som vet telefonnummeret også.
blindpassasjer Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg var på det på mandag. Majorstueklinikken med en songraf eller hva de kaller seg som het Dag. Det var kjempegøy vi fikk bekreftet kjønn uten tvil og fikk med oss masse nydelige bilder av ansiktet til veslejenta, 4 på ark og ca 20 bilder + 5 filmsnutter på CD. Anbefales! Koster 1000 for bilder og 1600 hvis du ønsker en medisinsk vurdering samtidig.
PrinsessaPåErta Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Majorstuaklinikken skal være ganske flinke, har ingen erfaringer med de selv, men skal bestille time der snart. Det lønner seg å ta ul mellom uke 24-34, da blir det visst best resultat. www.majorstuaklinikken.no
blindpassasjer Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Så henne forresten "live" hele seansen på ca en halv time, jeg er i uke 31, de anbefalte mellom 24 og 36 fordi hodet mest sannsynlig ikke har festet seg enda(gjør det vanskelig å se ansiktet) men de er "ferdige" så ikke man blir skremt.
3+et lite nurk Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2007 Tusen takk for svar... Kanskje vi skal prøve majorstuaklinikken da... Lykke til til alle andre her inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå