Gå til innhold

November: Hvilken babygym har dere?


2nj♥

Anbefalte innlegg

Vi har en fra fisher price. Er godt fornøyd med den og gutten liker godt å ligge under den. Slår etter lekene og sparker borti ballen som henger i fotenden (det er vel mer tilfeldig da, men...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en fra Fisher Price vi og. Men høres ikke ut som vi har samme type. Henger ikke noe ball i fotenden her. Men han liker veldig godt å ligge under den enda..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå to... Har en fra coloria (kjøpt i sverige) etter storesøster, men når hun begynte å ta tak i lekene og ikke bare se og slå så knakk den sammen over henne (fått litt medfart av storesøster, ja...), så nå har hun fått ny fra Lamaze. Ønsker meg veeeldig en spesiell en fra TinyLove, men den er så innmari dyr :o(

Fine de vi har og da, bare mamma'n som henger seg opp i ting iblandt hi,hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fra Fisher price.. En som kan brukes både når han ligger på rygg, på mage eller sitter.. Veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den fra fisher price vi også, med ball i enden på teppet. Helt genial! Han har begynt å elske å ligge der! Har en sånn annen type og, men de liker jeg ikke. DEn som bøylene sitter fast i teppet som du bare bretter sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Tiny Love. Den er superfin! De dyrene som henger i den er helt geniale. Vi tar av de og lar jenny leke med de ellers også. Er så fine, for de er så lette at hun klarer å leke med de. Mange av de lekene man får kjøpt er for store eller tunge. Disse er geniale. Også er det så fine farger på dem. Også spiller den fin musikk for Jenny også:) Fikk den i julegave av mamma og pappa, eller dvs Jenny fikk den av mormor og bestefar sin:) Ante ikke at den var så dyr jeg..? Hun har også et Lamaze dyr, men foreløpig er den for stor til å leke med. Men hun kan ligge lenge å kikke på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en nydelig en fra Fisher Price, med et stort mykt bamsehode som henger fast i teppet, også er det en kjempefin tigerbamse og elefantbamse på sidene, som festes på teppet med borrelås. Bøylen over er halen til tigeren og snabelen til elefanten, som festes sammen på midten.

Leon koser seg veldig der, virker som han føler seg litt trygg når han kjenner bamsene på sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiny Love har mange babygymmer da-fine alle sammen! Men det er en spesiell jeg vil ha, og den koster over 1000 kr. Synes det er litt stivt, men vurderer det helt særiøst fordi jeg synes den er sååå fin he,he

Ellers er vel Tiny Love og Lamaze gamske likt, både i utforming og pris på de fleste leker... Får babygymmer fra begge fra ca 600 og oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...