♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2007 #1 Del Skrevet 15. februar 2007 Hehehe....Lager 1 tråd vi kan skrive i...hehehe JA det er som du sier en maktkamp... Blir jo gal av det jo...=o/ Men nei, har ikke snakket med han så veldig mye med han om dette, men tror jeg skal gjøre det i kveld... Men har spurt han om vi skulle bestille flere kondomer og da sa han ingenting... Skal jeg ta det som et hint eller?? Har også sagt til han at jeg har lyst på barn nå men ville ikke gå virkelig inn for å planlegge et... At hvis det skjer så skjer det... Og at vi kunne ha sex de dagene det var sikrest...Skjønner?? Høres dette dumt ut... Jeg tenker da på at jeg vil ikke kjøp EL tester og sånt... Men Graviditetstester må en jo ha på lager...KJøper en sånn to pk med CB og en holder jo for hver syklus...hehehe...Høres kjempe teit ut... Har også funnet ut at hvis jeg venter littebitte grann til...Ca 2 -3 mnd så er jeg innen for 6 av 10 mnd reglen...=o) Mne tror du jeg gjør det... neeeeeeeeeeeeei...hehehehe=o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8239872-dreamer-hehehe-skriver-p%C3%A5-to-tr%C3%A5der-vio/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. februar 2007 #2 Del Skrevet 15. februar 2007 Hehe, det var smart! Vi ender alltid opp med å skrive på fler tråder;-) Sa han ingenting!!?? Oj, det ville jeg absolutt tatt som et hint! Kanskje han endelig vil begynne å prøve. Kanskje han likte greia med å ta det som det kommer, og ikke stresse med EL-tester og sånt. Jeg synes ikke det høres teit ut, sånn vi har det her foreløpig. Greit å ha noen graviditetstester liggende ja. Har noen CB digital liggende, men dumt hvis man må vente til over IKM før man han bruke dem fordi de trenger mer hcg. Skal til England den dagen jeg har IKM, så tror jeg skal bestille en vanlig CB så jeg kan teste den dagen. Kommer til å bli helt rar av å være der uten å vite hvis TR ikke kommer. Hehe, skjønner at du ikke har tålmodihet til å vente. Men kan jo ta litt tid, så kanskje du blir gravid i akkurat riktig tid=) Krysser fingrene for at det er våres tur nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8239872-dreamer-hehehe-skriver-p%C3%A5-to-tr%C3%A5der-vio/#findComment-8240405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 15. februar 2007 Oj... Skal du til England...Så gøy da...London da eller?? Hvorfor ikke vente til du kommer tilbake... da er du jo sikker på at du er gravid hvis TR ikke har dukket opp...hehehe... Piiiine deg selv...=o) Det er fint i London synes nå jeg da... Hehehe....Har vært der men det er leeeeeeeeenge siden nå... Har lyst å ta en jente tur en gang... hihi... Skal jeg ta det som et hint altså... Uff, det er så vanskelig... Tror ikke jeg vil takle det så veldig godt hvis det ikke var et hint...hehehe... Kom på en ting til... Spurte Sambo hvorfor han ikke var klar. Sa til han at jeg trodde det var fordi han var redd og pga økonomien...Synes å erindre at han så veldig skyldig ut der... Så jeg måtte jo fortelle han at jeg var piss redd selv, men at dette var noe jeg ønsket for det...hehehe... Og at jeg faktisk var enig at vi burde ha god økonomi... Så i kveld skal jeg si til han det jeg oppdaget i dag... Skjønner ikke at jeg ikke har tenkt på det før...hehehe... at jeg vil ligge akkurat på grensen til å få fødsels stipend og permisjon... Men får se hvordan han takler dette da...hehehe Og som du sier så er det ikke sikkert det klaffer med en gang heller... Men det er så rart er at når jeg har hatt EL så har det havnet på fra torsdag til mandag... Altså i helga... hehe... er det et hint fra kroppen min eller...hehehe... Siden jeg og sambo bruker helga til å kose oss på... Er ellers så stressa i uka... eheheheheheheh..... Har lyst å kjøpe CB dig jeg også ,men synes det tar bort litt av spenningen av tyde dette berømte plusset... hehehe...Men tror jeg skal kjøpe det etterpå... Hehehe ja, er veldig skravøe syk...hihi... Får ikke den drømmen ut av hodet... Tror jeg skal fortelle den til sambo i kveld...Men tror jeg skal få med at han var med da...Eller så tror jeg han ville føle seg snytt...ehehehehehe.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8239872-dreamer-hehehe-skriver-p%C3%A5-to-tr%C3%A5der-vio/#findComment-8240871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. februar 2007 #4 Del Skrevet 15. februar 2007 Skal til Bornemouth (eller hvordan det skrives). Skal dra men mamma og besøke broren min som bor der. Han tar 2. klasse på videregående der. Skal visst være veldig fint der og stoore shoppingsentere, hehe. Har vært i London en gang, skikkelig fint, fikk nesten lyst til å flytte dit. Hadde vært kjempegøy med en jentetur dit ja! Bare dumt det er så himla dyrt. Kan egentlig vente, bare føler at jeg kommer til å tenke så mye på det at turen blir helt ødelagt, hehe. Kommer til å være helt fjern. Kanskje jeg skal ha is i magen og vente. Kjenner jeg meg rett så kommer vel tanta 1 dag før eller mens jeg er der. Fortell han det med stipend og perm! Da skjønner han jo at økonomi ikke er noe han trenger å tenke på, siden det virker som at det er det han er redd for. Hehe, du har en hensynsfull EL du da;-) Passer jo supert når dere begynner å prøve. Kanskje den drømmen gjør at han vil at den skal gå i oppfyllelse. Du har jo så mange bra ting for å overtale han nå=) CB dig tar bort litt av spenningen ja. Men jeg blir bare sittende å vri på den testen til jeg klarer å inbille meg at det er en skyggestrek, så hadde egentlig vært greit å bare få gravid/ikke gravid, hehe. Skravlesyk selv. Deilig med fri på dagen, så jeg kan sitte her å skravle. Kjipt at jeg må jobbe i natt da=( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8239872-dreamer-hehehe-skriver-p%C3%A5-to-tr%C3%A5der-vio/#findComment-8241185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 15. februar 2007 Hehehe..Ok... Har ikke hørt om det tror jeg...=o) Ja, men er det sånn at mammaen din vet at du vil ha baby nå da?? Kanskje litt dumt å teste der da, eller?? Hvis hun ikke vet, tenker jeg på...hehehe Ja, har masse gode argumentasjoner å komme med da, men det kommer litt feil ut når jeg skal si det... Blir så overivrig... hehehe... Men hvis jeg er like fruktbar som mamma så tror ikke jeg kommer til å bruke så lang tid på å bli gravid... men nå skal ikke jeg si det med sikkerhet altså..hehehe... Og når vi er inne på den testingen så sjkønner jeg hva du mener med å vri testen alle retninger i håp om at det var noe der...hehehe... Uff kjenner jeg har mer og mer lyst å bli gravid igjen nå... Å få kjenne den lykken det er å få et barn til...hehehe... Kjedelig at du må jobbe kvelden da...=o( Men penger må en ha...hehehe....Skulle selv hatt en jobb...Mer penger og bedre økonomi...hehehe... Veldig hensynsfull EL mine er ja...hehehe... bare sambo hadde vært det så haddde det vært bra også...hehehehe... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8239872-dreamer-hehehe-skriver-p%C3%A5-to-tr%C3%A5der-vio/#findComment-8241518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. februar 2007 #6 Del Skrevet 15. februar 2007 Mamma vet ikke det nei, hehe. Uff tror hun vil at jeg skal vente til jeg er ferdig med utdannelsen og har jobbet litt. Alt skal være A4 for henne. Så tenkte å teste på morningen før vi reiser. Men kommer jo hjem lørdag kveld, så kan teste søndag morgen hvis tanta ikke har kommet. Får se om jeg klarer å vente;-) Kjenner til å bli så overivrig at alt kommer feil ut når man prøver å si det. Så høres det ikke så bra ut som det man hadde tenkt ut på forhånd, hehe. Heldig hvis du er så fruktbar da. Synd hvis du ikke får stipendet da, men begynner dere å prøve neste mnd, så ordner det seg sikkert hvis du blir gravid på første forsøk. Har så lyst til å sitte å se på testen, så kommer det enten et kryss eller gravid. Lurer på hvordan jeg kommer til å reagere da=) Kjedelig å jobbe natt. Jeg jobber fra 23.00 til 09.00, så blir jo en del penger. En god del nattillegg og, så det er jo bra. Nattetimene blir bare litt lange noen ganger. Hehe, får håpe sambo blir like hendyndfull som EL'n din snart! Da blir det nok full klaff=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8239872-dreamer-hehehe-skriver-p%C3%A5-to-tr%C3%A5der-vio/#findComment-8241740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. februar 2007 #7 Del Skrevet 15. februar 2007 HENSYNSFULL, ikke hendyndfull, HAHA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8239872-dreamer-hehehe-skriver-p%C3%A5-to-tr%C3%A5der-vio/#findComment-8241804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 15. februar 2007 Hehehehe....Skriveleifer er i orden..hihiih Du skal ikke være så lenge der nei..Nei her vil mamma at jeg skal vente. Sånn at jeg går et år på sykepleien sånn at jeg får stipend og fødselstipend...Så jeg tror hun har vært å undersøkt litt uten at jeg vet det...hahaha... Vet ikke om jeg har fortalt det jeg, men for en liten stund tilbake, tror det enten var i romjula eller før jul, husker ikke helt... Men hun fikk øye på en vogn og den var ROSA... Da så og si utbryter mamma og sier SÅNN skal jag få hvis jeg får jente neste gang...hahaha... Tror jeg må minne henne på at hun har sagt at hun ikke skulle kjøpe en ny vogn til meg neste gang...hihihi...Jeg sa så at jeg nesten måtte få med meg sambo på leken først...hehehe...Det var her hun kom inn på sporet med å vente til jeg har gått et år på sykepleien, hehehehe... For i sommer så snakket jeg så mye om å få et barn til og ville ha det DA...hehehe.... men hun stoppet på en måte meg da. Ved å si at hun ikke orker flere barn nå....hahahahahahaha....Altså med dette mente hun at hun ikke var helt klar med å bli mormor igjen riktig ennå...Hehehe... Hun har være og er en kjempe god støtte for oss...Hun har faktisk hjulpet oss økonomisk...Hun er så snill...=o) Gode mammaen min...hihihhihiih... Men jeg tror hun er litt klar nå, for det virker som om hun venter på at jeg skal komme å si at jeg er gravid...hehehehe...Jeg tror hun også tror at vi prøver nå...hehehe... tenke så feil hun tar nå..hehehe... Men mødre har en sjette sans...Vel de fleste har det...hehehe... Nei, nå skal jeg dra og hente knotten min i barnehagen...Og så skal vi på stømmen storsenter...=o) Det er karneval i barnehagen i dag og han er utkledd som spiderman...I pysj....hahahaha....Han ville ikke vær Kaptein Sabeltann..Har drakta men ikke i spiderman...så han fikk ta på seg Pysjen...hahaha...Eneste ungen i barnehagen som ikke var ordentlig gjennomført...Men han liker ikke å kle seg ut så da synes jeg det er greit... Kanskje neste gang...hehhehe Snakkes... Klemme Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8239872-dreamer-hehehe-skriver-p%C3%A5-to-tr%C3%A5der-vio/#findComment-8242111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. februar 2007 #9 Del Skrevet 15. februar 2007 Så søt moren din er da! Og såå koselig at hun vill kjøpe den vogna hvis dere får en jente! Viker jo som at hun er ganske klar for å bli mormor igjen nå=) Nå som du snart er garantert å få stipend. Snilt å hjelpe dere økonomisk. Hehe, er ikke sikkert hun tar feil om prøvingen så lenge;-) Så heldig du er som kan snakke med henne om sånne ting. Hvordan reagerte hun første gang du ble gravid? Tror mamma er litt mer positiv nå, for hun hadde funnet en veldig søt babydress hun skulle kjøpe når jeg får barn, hehe. Karneval i barnehagen, så gøy da. Søtt at han går i pysj, spiller jo ingen rolle det, så lenge han er fornøyd. Man skal ikke behøve å bruke massevis av penger på kostymer. Snakkes ja. Skal legge meg snart og sove litt før jobb. Kommer sikkert innom før jeg drar;-) Klemme Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8239872-dreamer-hehehe-skriver-p%C3%A5-to-tr%C3%A5der-vio/#findComment-8242400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå