Eva76 Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg lurer fælt på hva det er med meg nå, ja. Starta med spy på fredag og siden har jeg ikke vært bra (men har heldigvis ikke spydd mer) Lørdag var jeg skikkelig sjuk -ikke mulig å røre seg uten å bli kvalm. På lørdag kveld kom TR så da tenkte jeg at jeg ikke er gravid denne mnd heller. MEN så var det det at jeg fortsatt er kvalm og er slapp... Har bestillt meg graviditetstester nå, men er fortsatt ikke sikker på at jeg er gravid *lurer* Er det noen som kan hjelpe???
TussiLussi Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Første jeg tenker er jo om du har spysjuka? men du har kanskje en ide om at det er noe annet siden du spør her ? Har du andre graviditetssymtomer, eller ? Lurer på noe av dett samme jeg fordi jeg fortsatt får høye tempmålinger og TR ikke var normal..... men jeg har ikke oppkast eller andre "sykdomstegn" bare oppblåste pupper og mage.... Kroppen er ofte litt vanskelig å tolke ja.... :-)
Eva76 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Vet ikke hva det er. Ligner ikke helt på spysjuka heller, men den kommer vel i så mange fasonger :-( Har ingen andre symptomer på grraviditet, men Tr var forsvunnet nå -en dag for tidlig og jeg har i alle de år hatt 5 dagers TR. Ja, ja... jeg finner vel ut av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå