Gå til innhold

November: Pumper dere...


2nj♥

Anbefalte innlegg

og fryser ned mm slik at dere har litt i reserve?

 

Jeg har helt pumpefobi etter forrige gang, så jeg orker ikke tanken engang. :)

Må vel heller ty til mme om jeg skal komme meg ut en tur på egenhånd tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har pumpet litt for å øke produksjon og når jeg var veldig sår og hun fikk flaske, men ellers pumper jeg ingenting. Synes det kommer så lite at jeg ser ikke vitsen. Lenge siden jeg prøvde nå da og nå fullammer vi så kanskje det ville kommet mer nå, men det er jo et forferdelig styr som du sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pumper meg litt nå, og fryser ned. Men det er bare fordi at jeg skal ut en tur i mars. Så da vil jeg at han skal få mm når jeg ikke kan amme han. Hadde ikke gjort det ellers.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pumper hvis jeg merker at puppa er fulle.. Flyr så ofte til lege så da er det greit å ha mat i frysa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pumpet meg litt i starten, men ikke nå lenger. Brukte hundre år på det, for fikk ikke helt dreisen på det. Så bortkasta penger når jeg kjøpe det! :) Vil heller gi mme de få gangene jeg ikke ammer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pumper de gangene jeg har skikkelig melkespreng. Det er ikke så ofte, kanskje to morgener i uka. Jeg fryser ned av og til, og setter i kj.skapet hvis jeg skal på butikken eller ta sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pumper meg hver kveld før jeg legger meg.. får da ut melom 100 og 150 ml. Setter det i kjøleskapet og tilbyr snuppa mm på flaske etter kveldsstellet. Pleier også å ha med mm på flaske om vi skal på kafe da vi bruker ammeskjold og det er litt styrete på en trang kafe. Er ikke så lett å være kjapp og smidig med de ammeskjoldene nei. Spes når snuppa vrir og vrenger på seg på fanget for å se på alt annet når hun skal spise. Har prøvd å amme på kafe og det ente med at ammeskjoldet omtendt fløy gjennom rommet, mistet det også på gulvet. Kjipern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...