Gå til innhold

November: Hvor sover babyene på dagen?


2nj♥

Anbefalte innlegg

Legger dere de i senga, i vogna eller annen plass? Sovner de av seg selv?

 

Her sover gutten i vogna, enten inne i gangen, utenfor eller på trilletur. Han sovner stort sett av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eir sover i vogna si. Enten i gangen eller ute på trilletur. Aldri fått til at hun fortsetter å sove når vi kommer hjem så hun sover skjelden ute etter tur. Ofte sovner hun etter pupping, men noen ganger sovner hun mens hun leker eller sitter i fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss sover småen i vuggen, eller i vognen når vi er på tur om dagen.. Aldri i sengen sin enda.. Markerer forsatt forskjell på natt og dag for han.. Men må jo en gang begynne å legge han i sengen på dagen, for han vil jo vokse ut av vuggen snart, og bagvognen.. Noen som vet når det er "trygt" å legge de i sengen på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Trygt"???

 

Er vel endel som bruker senga både på natt og dag til babyene sine. Husker det fra da storebror var baby at når vi var på treff så la noen babyen i senga på dagen. Vi har aldri gjort det med storebror her i huset, han har alltid sovet i vogna og gjør det fortsatt i barnehagen. Så her kjører vi vel samme linje med lillebror tenker jeg.

 

Kanskje de har litt mer lys på om dagen da slik at babyen skjønner at det er dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan jo ha det lyst på rommet om dagen ja. Men har foreløpig vært redd for at han skulle komme ut av rutinene, og snu døgnet igjen..:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har han en lur ca kl 10, da sover han i vugga i stua.. Kl 13 sover han ute i vogna, og en lur til på kvelden sover han i vugga.. og i senga si på natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulla vår sover i vugga si. Har leandervuggen, og har bare kjøpt en ekstra krok, sånn at på dagen henger den i stua og på natta ved siden av meg på soverommet!

Veldig lik storesøstra si hun her da; vil ikke sove ute i vogna med mindre vi triller, og siden hun sover samtidig med storesøster som bare sover i senga si, så må vi være hjemme de timene.

Storesøstra sov aldri på dagen hjemme før jeg begynte å prøve å legge henne i senga, og da sov hun som en stein! Har aldri ført til problemer, men på dagen drar jeg ikke ned rullgardina helt og har vinduet åpent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten lur i vugga si rundt 11, sover i 2-3 timer når vi går tur kl 13 (står ute når vi kommer hjem), en bitteliten lur igjen i vugga på etter middagen og sovner for natta mellom 20 og 22.

Men merker han får mer og mer problemer med å roe seg i vuggen i stua nå. Bare ute eller i senga han sover lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å begynne med kunne Jenny sove hvorsomhelst, men etterhvert har hun blitt ganske så var på lyder og sover veldig urolig. Så derfor sover hun nå i sprinkelsengen sin på soverommet vårt. men vi markerer forskjell på natt og dag med at vi har rullgardinen oppe, slik at det er lyst. Hun sovner der av seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover i vogna, i gangen eller på trilletur. Hender også han tar en bitteliten lur i vippestolen. Ellers sover han aller best i armene mine, og våkner gjerne så fort jeg prøver og legge han ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover i sengen sin når vi er hjemme.. Han er veldig glad i sengen sin:o) Vi er ute på tur hver dag så han sover en gang i vognen for dagen også:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sover han i vippestolen og i lekegrinda på dagtid, og selvfølgelig i vognen hvis vi er ute å går tur. de dagene jeg ikke gidder å gå ut sover han i vår dobbelseng med vinduet oppe.Vil bare bruke senga hans på natten, i hvert fall forløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...