Gå til innhold

Forvirret!! Kan jeg innbille meg graviditet? litt langt...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på ul, og der var det tomt. Legen lurte på om jeg følte meg gravid og om jeg hadde tatt test.

Siden hun ikke så noe.

Måtte ta blodprøver med 2 dagers mellomrom, og skal på ny ul i morgen.

Nå har jeg analysert alt hun sa opp og ned og i mente.

Hun skreiv også på lappen exu, men da jeg spurte svarte hun bare vagt at hun kunne ikke konstatere noe.

Det jeg lurer på, selvom det var positiv cb test, kan jeg innbille meg det? At jeg er/var gravid? Hun fikk meg til å føle det slik, at jeg sikkert ikke var eller hadde vært gravid.

Jeg har jo ingen smerter og blødd ganske lite. bare et par dråper til dagen de siste 3 dagene...

Fortsetter under...

Hva skjedde med deg da? var det ma eller sa?

Jeg må jo være gravid.. hvis ikke har jeg jo ikke hatt menstrasjon på over to måneder... og den er ellers stabil.. syns bare det er så merkelg av lege og sette spørsmålstegn ved graviditeten min..

Hei! jeg har hatt 2 ma. Jeg fikk positive tester - også på blodprøvene. På UL i uke 11 var det ikke noe foster å se, (første gangen) men det var fostervev der - det var dette som ga positive tester. Da jeg så ble gravid igjen var jeg til UL flere ganger. i uke 7 var det ikke noe, uke 8 kunne vi se plommesekken, i uke 9 var det et foster der, i uke 11 var fosteret blitt mindre, og det endte med utskrapning denne gangen og...

Det er skikkelig kjipt, og det tar så lang tid å få svar...

Nå vet jeg ikke hvor kangt du er, hvis det er helt i starten kan det hende det er en "slow starter". Håper det beste for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...