Gå til innhold

sparkebukse vs joggebukse+sokker


Yulia

Anbefalte innlegg

flere enn meg som synes bukser og sokker på babyer er noe stress? buksa siger og sokkene detter av... digger sparkebukser jeg:-) men har selvfølgelig fått overflod av bukser i gave...*sukk* og kjoler! huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes egentlig omvendt jeg da. For jeg har ei lita ei som sparker fotene utav "buksefotene" på sparkebuksen. Så jeg må ha sokker utenpå sparkebukse, noe som ikke alltid der så fint ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker nesten bare strømpebukse og body vi... Bukse og sokker tar vi kun på når vi er på besøk... vi har også fått alt for masse sånne klær som vi sikkert aldri kommer til å bruke engang...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en får masse i gaver som bare blir liggende... synd... men mye av det en får er ikke så veldig praktisk-det bare ser så søtt og kult ut:-) - som feks hettegensre, jakker m. glidelås (snuppa holdt på å spise opp glidelåsen...) & selebukser (selene ble for lange)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like sparkebukser best, men det er ganske stor forskjell på dem. De som er veldig vide i bena spreller han seg ut av. Foretrekker noen i tynn jersey som sitter litt tettere. Tror jeg må ut og finne noen nye til ham snart. Har flest rosa fra forrige gang. Har ikke noe i mot blått til jenter, men rosa på gutter blir litt feil. I hver fall før alle kan se om det er gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker IKKE sparkebukser!!! Er noe herk syns jeg...:) Synes det er så vanskelig å holde buksebeina på plass... Marcus er ganske spe, så di sitter ganske løst med beina. Synes derfor det er 1000 ganger bedre med bukse og sokker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i ullbody og ullstrømpebukse om dagen, og er lita jakke utenpå til lek på gulvet. Og så trer vi kanskje på ei bukse utenpå hvis vi får besøk : )

Har alltid sokker/tøfler utenpå strømpebuksa, er så redd han skal fryse på de små beina sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, jeg syns sparkebuksene er helt nydelige- men nesten alle sammen har jo lukking langs det ene benet, da blir det jo så tungvindt ved bleieskift.... så her går det stort sett i joggebukse og sokker, mye enklere når vi skal skifte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best sparkebukser..Sokker er helt håpløst,de faller av hele tiden! Bruker strømpebukse istedet under bukser,er jo så mange kule bukse/genser sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker bukser og sokker.

Har ikke brukt en eneste sparkebukse. Men fått noen tøffe selebukser da... men de er litt store ennå.

Sokker fra H&M er helt supre.. de som er i 3pack... de sitter godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker mest body og strømpebukse. Og så bruker vi sparkebukse når den nesten er for liten, da passer den best. Vi bruker også masse joggebukse og sokker.. litt av hvert her :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker vi mest body og strømpebukse. Men er ikke noen fan av sparkebukser. Poden bare sparker bena ut av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkebukse som er akkurat passe eller holder på å bli for liten, ja.. :-)

Vanlige bukser siger ned.¨

 

Vi har noen sparkebukser i ull (fra Nøstebarn) som jeg rett og slett elsker.. de er supergode og passer lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har egentlig vært gla i å bruke bukse og body jeg da.. men nå som hun er mer aktiv og når jeg/andre bærer hu glir sokkene av og buksebena opp:oP

så er blitt mer gla i sparkebukser selv om jeg må ha sokker på utsida så bena ikke forsvinner oppi;o) skal ikke være lett det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke glad i sparkebukser med fot,fordi de er ofte trange der foten skal være og blir fort for småe.. Liker de uten fot..

Men Malin bruker mest body og strømpebukse,eller body og bukse. med sokker og tøfler. de tøflene exit har er kjempe fine å bruke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker body og sparkebukse med noen kjempeskjønne tøfler/sokker utenpå.

Hjemme bruker vi av og til bare body og strømpebukse.

Evt kjole utenpå når vi skal noe spesielt.

Har ikke de helt store klesmulighetene pga frejkas puta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...