Gå til innhold

Mai: Hvor mye sover babyene i løpet av døgnet nå...?


anemo

Anbefalte innlegg

Jeg lurer kanskje på om jeg legger gutten for mye på dagen.Går ikke mye mere enn 2-3 timer mellom hvr gang,så han sover som regel 3 ganger i løpet av dagen,ca en time hvergang... Synes jeg legger han hele tiden,men han er jo så trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min sover også mye på dagen enda. Sover 12-14 timer om natta + 3 timer ca i løpet av dagen. Lar han sove når han er trøtt,den tida kommer fort nok at de ikke har tid til å sove lenger.

 

Vanligvis sover gutten min ca 16 timer i døgnet da :) Akkurat passe for han,de små sover når de trenger det :) Går maks 2-3 timer mellom hver gang her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår sover ca 12 timer om natta (+/-) og 2 ganger 2 timer i løpet av dagen. Så omkring 16 timer i døgnet. Somregel sover hun fra 19.30-07.30 og 10-12 og 15-17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, snuppa mi trenger ikke fullt så mye søvn... ho sover fra 19.30- 06.30 på natta og 2-3 timer på dagen... altså 13-14 timer i døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover fra 19-07 på natta også mellom 2-4 timer tilsammen på dagen. Før sov hun kjempe ofte, men korte stunder ,men nå legger vi hun kun 2 ganger om dagen (noen ganger bare 1 gang også) og da sover hun mye lenger av gangen. Det er så deilig for da rekker vi liksom å gjøre litt på den tiden hun sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...