Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Er 31 uker strax og har vært så øm i magen i det siste fremme helt nederst.. er det bekkenet eller ting som strekker seg!?! Hva med nedpress? helt ny på det her og vet lite...:-/...
♥Spirevipp♥ Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Kan jo være at babyen har festet hodet sitt!!! Venninna mi som fødte nå nylig sa hun var veldig plaget med nedpress i slutten av svangerskapet!
2_TETTE Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Er nok kanskje litt tidlig med nedpress, høres mer ut som bekkenløsning syntes jeg. Jeg har skikkelig nedpress nå, kjennes ut som hodet står i ...på meg;) Tør nesten ikke klemme sammen bena, men jeg er i uke 37 da..
første-27 Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Kan være det er i symfysen/skambenet det gjør vondt... i såfall er det bekkenløsnig, har selv hatt det siden uke 30, det gjør vondt av og til når man går eller gjør visse bevegelser. Kan hjelpe med noen øvelser!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Har hatt bekkenløsning siden i desember 100% sykemeldt ,men dette er mer sånn øm ... Bekkenet er blitt mye verre:( hoff, men tror ikke det er dette? men hva vet jeg?!? ubehagelig er det iallefall... min største skrekk er å føde for tilig...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Er også 31 uker, den siste uken har det føltes som om magen er et stort blåmerke fra navelen og ned, tror ikke det har noe med bekken å gjøre for det kjennes som det er myke deler som gjør vondt...Har tenkt at det sikkert bare er fordi det strekker seg og at det rett og slett er ømt og mørbanket som et blåmerke, men må spørre jordmor til uka tror jeg for dette er litt mer vondt enn det kan være meningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå