Gå til innhold

Noen som prøver på 2 tette her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi melder oss inn hit igjen rundt juni (om mensen har kommet tilbake) =D ..prøver på to tette, fått mange advasler om hvor slitsomt det kommer til å bli, men får vi det til iløpet av sommeren (noe som IKKE er en selvfølge) hadde det passet bra mht studier.

Førstesnuppa fikk vi til på 6pp forresten..=)

..........lykke til med prøvingen jenter!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at du prøver på 2 tette. Har dere tenkt til å bruke noe prevensjon frem til juni da?

Visst ikke så vil jeg bare si at det kan jo hende at dere blir gravide før.

Svigersøsteren min fikk 2 tette å hun ble gravid igjen før hun hadde fått mens tilbake.

Skrevet

jeg har to tette... 16 mnd mellom og prøver på 3.mann nå.( blir nesten en attpåklatt om det funker...)

Klart to tette er slitsomt i starten - men jeg ville ikke ha byttet for alt i verden. Mine er 5 og 6 nå, og har KJEMPEUTBYTTE av hverandre, gutt og jente men leker så utrolig godt sammen, og det er jo en avlastning for oss voksne som "slipper" å være med på leken....

Ser du har jente fra før - det blir nok en snupp av en storesøster :-)

Lykke til !

Skrevet

Så koselig med svar da :) Nei, har ikke begynt på noen prevangsjon, og ikke planer om det heller... så skulle det skje før mensen kommer tilbake er det hjertelig velkomment!

Skrevet

Det er så koselig når folk vil ha 2 tette. Jeg og lillebroren min er 2 tette. Det er 14 mnd mellom oss. Det er kjempekoselig. Jeg har også lyst til å gjøre det på den måten når jeg har fått min første:)

Du får ha lykke til!

Skrevet

Hei TussiLussi!

Hvordan var ditt andre svangerskap i forhold til det første (kvalme, BL)? Kan tenke meg det må har vært ett slit å gå høygravid mht bæring av baby..?

Men er jo mange positive sider ved tette som du sier da :) Gleden de vil få av hverandre, avlastninga og "ferdig" med bleier nesten samtidig...

Lillefrøken ligger å sover, blitt litt forkjølet stakkars.. men hun er en drøm av ei jente. Like før hun oppdager hendene sine nå, det blir morro :)

Skrevet

Hei Beibi82*Ingrid kom 28.11*

Jeg har to tette med 16mnd mellomrom.. to gutter..

Det er jo ingen tvil om at det til tider går "hardt" for seg og at det er liv i stua her hos oss;-) Mine gutter er 4 og snart 3år..

Bare de får et år til på seg begge to,så vil de nok få veldig glede av hverandre... Ser at det begynner å komme nå,men fortsatt er det endel "krangling" dem imellom. Men herlighet,jeg ville aldri byttet det bort,men gjør det nok heller ikke igjen,he,he...

En av grunnene er at jeg var veldig dårlig med andre mann,og klarte til tider ikke å ha han største alene.. Første svangerskap gikk knirkefritt,så at jeg skulle bli så dårlig hadde jeg liksom ikke sett for meg. Og da kom den dårlige samvittigheten og følelsen av ikke å mestre,og det er ingen god følelse!!!!!!!!

Skremt har jeg ikke blitt, for nå prøver vi på nr.3 (men dette blir siste for vår del),og selv om det til tider er hektisk med barn så er vel alle vi som har det enige om at frustrasjon og fortvilelse fort blir byttet ut med gledestårer,hygge og latter:-)!!!!!!!!!!!!

Lykke til!!!!!!!!

Skrevet

Svangerskap nr 2 var MYE bedre enn den første - da ble jeg innlagt i uke 11 pga kvalme/spy og fikk intravinøst...spydde i 9 mnd :-(

Nr 2 gikk det bedre med - utfordringen min var etter fødsel. Hadde keisersnitt og kunne derfor ikke løfte tyngre enn vekta til babyen. Det skjønte jo ikke nr 1 stakkars..... Ble derfor avhengig av mye hjep de tre første ukene. Men så ble det bra ja :-)

bar heller ikke nr 1 da jeg var høygravid - hvorfor det ? hun kunne jo gå selv ? man legger seg ofte til egne vaner i fht situasjonen rundt. Passet meg bra å ha en liten hjemme som sov midt på dagen--- for da kunne jgegogså sove uten dårlig samvittighet....hehe....

husarbeid? Hæ? det gikk visst bra det også .-)

Klem,

Skrevet

Jepp, vi prøver på to tette. Snuppa er 8 mnd nå, så vi håper det klaffer snart. Er nesten 2 uker over nå, så... håper, håper, håper!! :)

Skrevet

Okei, ikke noe morro med sånn kvalme nei..ugg :) hadde et fint svangerskap med hun her, var lite dårlig. Hadde KS jeg også pga seteleie, og håper jeg slipper det igjen!!

Skrevet

Vi prøvde på to tette. Begynnte når junior var 8 mnd, nå er han blitt 14 mnd og jeg enda ikke gravid!!!

Skrevet

Blir mitt tredje KS hvis vi får det til å klaffe nå... bare gleder meg, jeg - syns det var en kjempeopplevelse !!!!

Skrevet

til Sarahmamma; bevares - snart to uker over, skal du ikke teste snart?????? :o)

Skrevet

Hei rosa07 =) Takktakk... har selv ei 1 1/2 år yngre søster. Vi var rivaler i noen år, men har vært som erteris siden =) Hun er min aller beste venninde også... så ser for meg noe liknendre til hun her (hehe... lov å drømme da)

Det er nok en stor fordel å ha ett godt nettverk om man skulle være uheldig å bli skikkelig dårlig ja.. sånn sett så krysser vi fingre for at det klaffer iløpet av sommeren, så nr 2 kommer før mannen er ferdig med studiene. Blir lettere for han å være sammen med oss her hjemme da.

Lykke til med nr 3 ;)

Skrevet

Så fint du hadde en god ks opplevelse da.. mitt var planlagt, men spinalen virket ikke på meg.. og de skar meg så jeg kjente det :oO........men ble lagt i narkose med en gang da. Mistet hele den første dagen med pga høyt BT også... men prøver å ikke tenke på det lenger :) alt gikk jo bra med Ingrid!!

Skrevet

hadde hastesnitt første gang - og vil ALDRI havne i den suppa igjen....

men et planlagt, våkent snitt med full bedøvelse var en kjempeopplevelse :-)

Skrevet

Har testa, men den viser bare negativt. Har jeg fortsatt ikke fått tanta til lørdag, skal jeg teste igjen. Har jeg fortsatt ikke fått den til uka, vurderer jeg å ta turen til legen... Blir gal av å gå sånn!

Skrevet

Så spennende da - håper du er gravid! Tvi tvi!! ;o)

Skrevet

Takk, takk! Det håper jeg og! ;)

Lykke til til deg og alle dere andre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...