Gå til innhold

November: Planer for vinterferien?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Vi har ikke så mye planer.. Vi, dvs samboer skal bytte dør til baderommet, og det er vel egentlig det jeg vet at skal skje i vinterferien.. Ellers blir vel den uke riemlig lik andre uker.. pupping, bleieskift, våkennetter. men en ting blir annerledes.. mannen har feire, så derfor skal jeg sove lenger om morgenen..han får stå opp og ta bleier på natten og stå opp med snupp om morgenen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal til familie i nordnorge. Vi drar i dag og skal være helgen hos svigers. Så drar sambo hjem hit igjen mens jeg skal være en uke hjemme hos mamma og pappa. Gleder meg for jeg blir vel bare å se babyen min når jeg pupper. Iallefall var det slik det var i jula med alle besteforeldre og tanter som vil holde, leke og ha i fanget.. Godt å slappe av litt og la andre stå for underholdningen i noen dager.. Så kan jeg ta kosen når hun er lei av de andre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har ikke vinterferie, så regner med uka blir som alle andre uker.... :) Men til helga får vi besøk av foreldrene mine da, så det blir jo kos. De har nemlig ferie og skal til Portugal, men kommer innom oss på vei hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal reise på hytten i vinterferien. Skal bli deilig å komme seg vekk en hel uke.. Kan bli litt stusselig disse dagene, å bare gå hjemme. Været er jo ikke allverdens, så er ikke så veldig mye å finne på ute enda. Men turer går jeg hver dag nå..

Vi har ikke vinter ferie nå til uken, men uken etterpå..:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...