Gå til innhold

November: Flere med babyer der bare mamma er godt nok på kvelden?


Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer på om vi har gjort oss selv en bjørnetjeneste her. I og med at Eir har villet ha pupp ganske ofte på kveldene og at vi har puppet rett før legging(i mørkt rom ved senga, legger henne så våken) er det jeg som har sunget og lagt henne også. Har blitt mye fang på kveldene og mest mitt da puppen er der.

Nå leker hun litt på gulvet på kvelden men de siste kveldene når hun har begynt å bli trøtt hyler hun av sine lungers kraft når pappaen tar henne. Går fint at han tar kveldsstell og bading og da ler og koser hun seg masse, men så fort hun blir trøtt og klar for senga er det bare meg som gjelder. Vi har prøvd noen kvelder at han går inn når hun våkner rett etter at hun har sovnet men da blir hun helt hysterisk. Hyler så hun ikke får puste og hoster og greier.Hvis jeg legger henne sovner hun kjapt og går jeg inn når hun våkner tar det toppen ti minutter. Men jeg får jo helt dårlig samvittighet og tenker stakkars stakkars pappaen.. Nå tror jeg ikke han blir så lei seg for hun stortrives jo hos ham resten av dagen og han sier at det er jo helt naturlig siden jeg er hjemme med henne hele dagen, men vi kan jo ikke ha det slik at bare jeg i hele verden får henne til å roe seg om kvelden. Hva om jeg ikke er der en kveld da? (Har ikke planlagt å dra bort, men man kan jo bli syk, alt kan jo skje)

Noen som har opplevd noe lignende og går dette over når pupp ikke er det store lengre?

langt og rotete som vanlig fra meg, men takk for at dere gidder å lese..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp...

Halvor får også siste puppen på sengekanten i mørkt rom. Han ligger og spreller som en sprellemann når vi legger ham i sengen. Roer seg best ved at jeg sitter og holder på smukken hans med hånden over ansiktet hans.Han blir bare stresset og urolig hvis pappa forsøker det samme. Lille urokråke. Pappaen har kalt ham sprellemannen helt siden ultralydbildene... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...