Gå til innhold

November: Hvilken mme bruker du?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

prøvde NAN her om dagen, men det ble full nekt! Å, fysj, som det luktet av den.. lukter det like vondt av alle mme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bare brukt NAN1 når Eir fikk flaske på kvelden. Det gikk greit. Jeg synes den smaker ganske godt og søtt jeg da. Har også prøvd ferdigblandet Småfolk. Den syntes jeg smakte helt jævlig, men Eir slafset det i seg. Tror jeg har en unge som spiser og suger på alt bare det kommer noe ut for hun drakk sviskesaft uten å blunke også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke noe enda, men trur jeg kommer til å kjøpe nan. Må vel begynne litt nå, hvis jeg skal få meg en tur på egenhånd! Redd for at han ikke tar flaske siden vi har venta så lenge.. Men huff så mye styr med den flaske kokinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt NAN jeg og, de få gangene jeg har gitt han litt. Men jeg synest også at det luktet veldig vondt, og jeg smakte på det, og det var ikke noe god smak på den.. Får ikke håpe mm min smaker like vondt. Da synest jeg synd på småen..

Jeg har lyst til å bytte til ett merke som heter Hipp. Har hørt at det er mye bedre, og så lukter det ikke så vondt hvis de gulper. Så det skal jeg kjøpe når jeg finner det i en butikk. Tror ikke alle butikker fører det merket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt både NAN, Collett og HIPP. Nan spydde hun av, Collett lukter det virkelig pyton av, men Hipp er vi fornøyde med så den får hun nå. Men HIPP er litt dyrere da og vi bruker opp en pakke på 3 dager bare. Jeg vil uansett anbefale HIPP. Til dere som syns NAN lukter vondt vil jeg be dere om ikke å lukte på Collett for da dauer dere,he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har at par putter ferdigblandet småfolk i skapet, men de går snart ut på dato. Det høres ut som jeg burde kjøpe hipp istedet?!

Jeg har ikke hatt behov for mme ennå, men det er greit å ha det i bakhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...