Gå til innhold

De ti siste ukene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kommet over i tredje trimester, og sitter litt med følelsen av at "alle" er kommet mye lenger enn meg. Det er mye snakk om fødsel, men det er jo en eeeeevighet til. Noen dager har jeg masse energi, mens andre kjennes det ut som om tida ikke går i det hele tatt. Jeg jobber lite pga bekkenplager, og må derfor tilbringe mye tid på sofaen. Akkurat nå føler jeg at jeg ikke strekker til verken hjemme eller på jobb. Jeg burde jo vært superglad, gått turer på formiddagen og besøkt veninna mi som harr fått ut sin baby, heldiggrisen. Men jeg bare henger med hodet, er egentlig ikke lei meg for noe heller. Har masse kynnere, det har blitt merkbart flere de siste dagene, og jeg lurer også litt på hvor mye kynnere som er greit å ha og hvor grensen går for at man må legge seg ned (er spesielt plaget med kynnere på jobb). Hva gjør dere disse siste ukene, damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp blitt sykmeldt pga bekken og diverse plager. Jeg har også kynnere tror jeg, i alle fall har jeg veldig mye stramming i magen. I dag er første dagen min med sykemelding, så jeg vet jo ikke hvordan det blir. Men det begynte bra i alle fall, det var sol ute og jeg kom meg på en liten spasertur. Må innrømme at jeg har sittet noen timer og lest og skrevet på Barnimagen, og at jeg også har jobbet litt, kan jo ikke slutte så veldig brått.... Men jeg lurer på hvordan livet skal bli de neste 10 ukene ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...