2 gutter og 1 jente Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Naa har jeg gaatt rundt og hatt vondt nede i musa mi i over ei uke...innimellom kjennes det ut som at jeg skal revne paa midten hvis jeg tar litt dumme bevegelser. Kan dette ha sammenheng med bekkensmertene jeg har? Syns det er liksom en litt dum plass aa ha vondt paa. Nesten en saann sliten foelelse der nede ogsaa...oem og vond. Jeg merker det mindre paa natta, er mest naar jeg har maattet bevege meg og gjoere ting. Jeg begynner paa uke 30 i morgen da, saa noe foedsel er ikke aktuelt. Men jeg regner med det er flere som har/har hatt dette som kanskje vet mere hva det kan vaere? Hadde vaert saa fint aa bare visst....
mamma+litenspire Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Har vært plaga på samme viset.. og d e bekkenløsninga som jør d sånn.. skikkelig ondt når man e i bevegelse, av og til e d så vidt æ klara å gå.. Har vært plaga me d hele tia nesten.. Så trur d kan vær pga bekkensmerta at du har d sånn..
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Det var godt aa hoere at jeg ikke trenger bekymre meg. Er liksom en saann ekkel plass aa ha vondt likosm....litt smaapinlig syns jeg at det skal vaere akkurat der.... men da haaper jeg at det gir seg naar jeg tar det litt med ro. (om ettpar uker naar flyttinga er unnagjort)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå