Gå til innhold

September: Endelig............. :o)

Anbefalte innlegg

Så lyste den positve testen mot oss igjen. Dette har vi jobbet for en stund ;o) Fant det ut i morges, og proklamerer det i øst og vest på barnimgen og her, men får meg ikke til å skrive det på BliGravid sidene. Det er jo der jeg har lest, og støttet meg til andre, og klaget og jublet for andre og håpet de siste månendene. Men føler jeg tar litt motet fra de som enda ikke har fått det til... jeg mener vi har tross alt ikke forsøkt mer enn i 7 mnd, selv om det begynner å nærme seg året fra jeg ble skikkelig babysyk igjen. Men da hadde jeg vært så dum å fått satt inn spiral.

Men nå har det ordnet seg. Nå er det nye spenninger og gleder å se fram til. Jeg gleder meg veldig til å gi Andrea en liten søster eller bror. Fordi hun er som mange andre jenter, skikkelig babygæærn. Elsker å leke med vogner, bilstoler, vippestoler, holde levenede babyer. Dukkene kan vi ha for oss selv - hi hi. Det er ikke godt nok nei.

Så da begynner en ny epoke, og det har jeg full tro på at kommer til å gå kjempebra. Det gjorde jo det sist.

Vi må alle begynne et sted, og terminkalkulatoren viste 4+6 :o)

Godt å få alle tankene ut.... :o)

Snakkes, håper dere får en fin dag :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8238773-september-endelig-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Kjempemoro å høre! Har tenkt på deg. Du virker så trivelig og ønsket det så hardt et barn til. Bra at dere "endelig" fikk til. 7 måneder er jo ikke lenge for de som sliter, men når du prøver er jo hver måned en evighet! Lykke til med den bittelille!

Klem!

Annonse

Takk takk takk :o)))))))))))))))))))))))

Vi er helt tullete begge to - fnis... Faktisk har vi feiret min 31års dag idag, som har kommet fullstendig i skyggen av den nyoppdagede graviditeten. På vei hjem sitter vi å babler om navn - fnis :o) Er nok litt småsjokket selv om det er andre gang, og allerde annerledes enn første. Nå er vi så forberedt på at det tar 9 mnd og ikke 3 dager som jeg ønsket i første svangerskap!

Og TWIG :o) Du fikk rett :o) Du spådde meg på senhøsten, januar el mars. Er så glad du traff på første. Tusen tusen tusen takk :o)

Kommer til å bli en travel bimmer/dibber framover...men det er så gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...